  • 1. Data: 2011-04-03 18:34:32
    Temat: HDtune i brak informacji o dysku
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Bootable : No

    Dlaczego sie nie przedstawia?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 2. Data: 2011-04-03 18:47:34
    Temat: Re: HDtune i brak informacji o dysku
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2011 20:34:32 +0200, KRZYZAK napisał(a):

    > HD Tune: SAMSUNG HD502HJ Information
    >
    > Firmware version : 1AJ1

    > Dlaczego sie nie przedstawia?

    Może masz wyłączony smart w biosie? Mam identyczny dysk i się ładnie
    przedstawia.
    HD Tune: SAMSUNG HD502HJ Information

    Firmware version : 1AJ100E4
    Serial number : S20BJDWS90xxxx
    Capacity : 465.8 GB (~500.1 GB)
    Buffer size : 16384 KB
    Standard : ATA/ATAPI-8 - SATA II
    Supported mode : UDMA Mode 6 (Ultra ATA/133)
    Current mode : UDMA Mode 6 (Ultra ATA/133)

    S.M.A.R.T : yes
    48-bit Address : yes
    Read Look-Ahead : yes
    itd...

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2011-04-03 19:20:41
    Od: "Rafal" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał(a):

    > Dlaczego sie nie przedstawia?

    Bo ten program jest niedorobiony i nie podaje dla dysków
    w trybie AHCI. Jak przestawię w BIOS "native IDE" to pokazuje.
    Przynajmniej u mnie.

    Użyj HDDScan.

  • 4. Data: 2011-04-03 20:04:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 3 Apr 2011 19:20:41 +0000 (UTC), Rafal napisał(a):

    > Bo ten program jest niedorobiony i nie podaje dla dysków
    > w trybie AHCI. Jak przestawię w BIOS "native IDE" to pokazuje.
    > Przynajmniej u mnie.

    I u mnie to samo. Dzieki.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 5. Data: 2011-04-03 20:12:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-03 22:04, KRZYZAK wrote:

    > I u mnie to samo. Dzieki.

    Wersja Pro działa OK, freeware jest juz dosc stary.

  • 6. Data: 2011-04-05 10:18:57
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Sun, 03 Apr 2011 22:12:20 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Wersja Pro działa OK, freeware jest juz dosc stary.

    Informacje o dysku, stan SMART a także testy powierzchni zrobi narzędzie
    smartctl z pakietu smartmontools (dostępne na Sourceforge).

    --
    pozdrawiam, pioruns