  • 11. Data: 2013-08-08 23:25:43
    Temat: Re: Gwintownik 1/2" a M13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 8 Aug 2013 22:17:36 +0100, X-Man napisał(a):

    > poprawka to M14x1.5 VW/Skoda/Audi

    A no i tu już się wszystko zgadza :-)
    Na przyszłość:
    http://www.pg.gda.pl/~wlitwin/pkm/3_gwinty%20metrycz
    ne.pdf

  • 12. Data: 2013-08-08 23:36:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 8 Aug 2013 22:21:21 +0100, X-Man napisał(a):

    > http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =111009063110&ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160

    > to jest zły czy dobry bo coś tam piszą o 1.5mm ale nei wiem jak to się ma do
    > tego M14x1.5

    Google mówią że "pitch" gwintu to jego skok.
    Czyli wygląda na to że dobry kupiłeś.

    Natomiast aukcja opisana słabo - normalnie gwint któego potrzebujesz
    określa się jednoznacznie M14x1.5

  • 15. Data: 2013-08-08 23:39:22
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> [...]
    > Czyli wygląda na to że dobry kupiłeś.
    > Natomiast aukcja opisana słabo - normalnie gwint któego potrzebujesz

    czyli trafiło się ziarno ślepej kurze;) i to za śmieszne w sumie pieniądze,
    teraz tylko poczekać jak przyjdzie przetestować

    Pzdr
    Piotrek

  • 13. Data: 2013-08-08 23:39:22
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

  • 14. Data: 2013-08-08 23:39:22
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

  • 16. Data: 2013-08-09 13:38:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Aug 2013, X-Man wrote:

    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote
    >
    > to akurat widzę ale koszt produkcji raczej się nei różni na tyle zeby cena
    > była 10x taka rozumiem cena x2 czy x3 ale bez przesady

    Inaczej - a gwintowniki w popularnych rozmiarach i cenie x10 są czy nie?
    Być może w tym leży odpowiedź - "chińszczyzna" nie produkuje
    niepopularnych wersji, bo przy 100x mniejszej sprzedaży się nie opłaci.

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2013-08-12 15:53:18
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    > A no i tu już się wszystko zgadza :-)
    > Na przyszłość:
    > http://www.pg.gda.pl/~wlitwin/pkm/3_gwinty%20metrycz
    ne.pdf

    no gwintownik przyszedł i wszystko gra kosztował całe 2f z wysyłką więc zakup
    udany ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 18. Data: 2013-08-12 23:12:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 14:53:18 +0100, X-Man napisał(a):

    > no gwintownik przyszedł i wszystko gra kosztował całe 2f z wysyłką więc zakup
    > udany ;)

    gratulejszyn, miłego gwintowania :)