  • Data: 2009-03-26 22:45:04
    Temat: Gwarancja zwrotu 10% więcej Przelewu SMS Orange
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do użytkowników Orange.
    Przymierzam się do kupna kilku prepaidów Orange,
    z których wszystkie oprócz jednego będą wyłącznie
    odbierać polączenia, ew. puszczać sygnały a jeden
    będzie dużo dużo dzwonić.

    Zwrócił moją uwagę tzw. "przelew SMS", pomyślałem
    sobie, że mogę np. raz w roku doładowywać 50-tką
    każdy z 4-ech "biernych" nr i środki te przelewać
    na nr "aktywny". Jeśli mi się opłaci, to może będę
    doladowywać 100zł bo byłoby 110 zł w cenie 100zł.

    Niestety, wyczytałem, że np. w promocji 10% więcej
    dodatkowe środki nie są środkami "pełnowartościowymi"
    na koncie głównym, ale jakąś ułomną nie do końca
    pełnowartościową niby-premią. Regulamin zastrzega
    że nie na wszystko można tych środków użyć, a nadto
    nie podlegają one zwrotowi przy "gwarancji zwrotu".

    Teraz pytania:

    kupuję kilka takich "darmowych orange go" w sklepie orange.pl

    doładowuję go np. raz 5, wysyłam sms 'WIECEJ'
    potem DOŁADOWUJĘ 25zł i 2-gi raz 25zł,
    w sumie doładowałem za 55zł, a każde z 12-tu pierwszych
    doładowań miałoby być premiowane dodatkową 10-tką

    ile mam środków na koncie głównym a ile na promocyjnym?

    Jak się domyślam, 25-tki dają premię, 5-tka nie daje,
    na koncie znajdzie się w sumie 55 głównych 20 premiowych

    nie wiem, czy 5-tka "zmarnowała" prawo do jednej premii,
    tzn. czy 12-te doladowanie 25-tką, a 13-te w ogóle będzie
    premiowane (bo jest 13 te od początku używania nr)

    i jaką część tych środków mogę przelać sms-em na inny
    numer Orange? czy prawie wszystkie środki znaczy 74zł? (bo wiem
    że nie 75 gdyż z czegoś system musi pobrać 0,20 gr opłaty)

    wydaje mnie się, że mogę przelać 55zł, czyli wartość doładowań
    nie muszę 55 pomniejszać o złotówkę, bo wydaje mnie sie że
    te 0,20 system może pobrac ze środków premiowych. Wydaje mi się
    że premiowych środkow sobie nie poprzelewam. Czy mam rację?

    Kolejne pytanie: "gwarancja zwrotu" zastrzega, że nie zwraca
    środków premiowych. Pytanie, gdzie trafią środki przelane
    sms-em u odbiorcy? Powiększą konto główne, czy premiowe?

    Zalóżmy że odbiorca miał 23zł z doładowania zdrapką i dostał
    54zl sms-em miał w sumie 78zl, ale nie wykorzystal ich i mu
    przepadły. Potem doładował w ciągu 5 dni i ma dostać zwrot.
    Czy dostanie zwrot 78zł czy 23zł?

    I ostatnie pytanie: zdrapka 100zł doładowuje o 110 zł konto
    główne czy o 100zł główne a o 10zł dodatkowe?