-
1. Data: 2011-10-25 20:02:45
Temat: Gwarancja/niezgodność
Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>
Witajcie,
Dziś mój HTC wyzionął ducha, zawiesza się w momencie startu na logo
operatora. Cóż, nie będę grzebał w telefonie zakupionym w lipcu tego roku w
Plusie w ramach Programu Wymiany Aparatów. Niestety na fakturze nie są moje
dane, czy w związku z tym mogę go zareklamować z racji niezgodności towaru z
umową, czy pozostaje jedynie gwarancja? Jeśli to drugie, to jak to się
dzieje w Plusie? Zanosi się do salonu, czy raczej załatwiać przez infolinię
HTC?
Z góry dziękuję za sugestie
--
----------------------------------------------------
--------------
Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
Największe żarskie forum dyskusyjne:
http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=149
Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/