  • 1. Data: 2011-02-06 17:33:07
    Temat: Gwarancja jak to jest
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Sprzedawałem ostatnio na allegro telefon, używany, kupiony 7-go lipca
    2010, miałem do niego pudełko, kartę gwarancyjną, ale nie znalazłem
    paragonu/żadnego dowodu zakupu, opisałem, że sprzedaję telefon TYLKO z
    pudełkiem, podbitą kartą gwarancyjną i słuchawkami, nie miałem też
    ładowarki do niego.
    Czy telefon też jest na gwarancji producenta, czy też nie, nie da się go
    oddać do serwisu bez dowodu zakupu?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-02-06 17:54:53
    Temat: Re: Gwarancja jak to jest
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-06 18:33, BAREK pisze:
> [...]
    > ładowarki do niego.
    > Czy telefon też jest na gwarancji producenta, czy też nie, nie da się go

    Jest to uregulowane w warunkach gwarancji.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-02-06 19:04:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 06-02-2011 o 18:33:07 BAREK <b...@p...pl> napisał(a):

    > Sprzedawałem ostatnio na allegro telefon

    Zależy jaki..
    Z tego co wiem, Nokia nie potrzebuje dowodu zakupu, a już taki Samsung
    wymaga bezwzględnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2011-02-06 19:18:16
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > ładowarki do niego.
    > Czy telefon też jest na gwarancji producenta, czy też nie, nie da się go
    Masz to napisane w warunkach gwarancji! Albo nie masz ;)... ja np. mam
    paragon, a teraz patrzę - i słowa o nim nie ma :)... Po prostu karta
    musi być wypełniona i tyle :)...

    Konop

  • 5. Data: 2011-02-06 20:50:46
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Masz to napisane w warunkach gwarancji! Albo nie masz ;)... ja np. mam
    > paragon, a teraz patrzę - i słowa o nim nie ma :)... Po prostu karta musi
    > być wypełniona i tyle :)...

    Serwis Nokii w Poznaniu na Wrocławskiej wymaga bezwzględnie (!) dowodu
    zakupu, w dodatku fiskalnego (wydruk z kasy fiskalnej, komputera itp)!
    Oznacza to, że jeśli masz paragon (dowód zakupu) wypisany ręcznie, to Ci nie
    przyjmą na gwarancję Nokii. Zasłaniają się przepisami podatkowymi. Zawsze
    można wysłac kurierem do serwisu centralnego, bo i tak technicy w tych
    serwisach lokalnych nie potrafią zrobić nic więcej niż zaktualizować
    oprogramowanie tudzież wymienić obudowę.
    --
    pwk

  • 6. Data: 2011-02-06 21:00:06
    Od: BAREK <b...@p...pl>