  • 1. Data: 2017-08-27 02:59:01
    Temat: Grzanie w samochodzie
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Potrzebowałem szybko wysuszyć buty w samochodzie.
    A że auto było po dłuższej trasie silnik zagrzany.
    Właczam dmuchawe przekonany że ciepłe poleci a tu zimne.
    Dopiero jak włączyłem silnik to wtedy ciepłe leciało.

    Ze względu na zainteresowania przewiduje że często będę miał mokre buty.
    Jak/gdzie podłączyć rurę żeby ciepłe powietrze leciało?
    Da się zrobić w prostym aucie z 99 roku.
    ps
    Jak susze w kabinie to później wszytsko śmierdzi przez kilka godzin.

  • 2. Data: 2017-08-27 04:04:04
    Temat: Re: Grzanie w samochodzie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Bolko pisze tak:

    > Potrzebowałem szybko wysuszyć buty w samochodzie.
    > A że auto było po dłuższej trasie silnik zagrzany.
    > Właczam dmuchawe przekonany że ciepłe poleci a tu zimne.
    > Dopiero jak włączyłem silnik to wtedy ciepłe leciało.

    Musiałbyś wstawić elektryczną pompę, która poruszy płyn.
    Nagrzewnica momentalnie się wychładza.

    kładź na silnik ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 3. Data: 2017-08-27 08:40:29
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Pomyśl o webasto, ale tanio nie będzie

  • 4. Data: 2017-08-27 08:47:56
    Od: p...@g...com

    Kup drugą parę ;-)

  • 5. Data: 2017-08-27 09:05:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/27/2017 2:59 AM, Bolko wrote:
    > Potrzebowałem szybko wysuszyć buty w samochodzie.

    http://allegro.pl/elektryczna-grzalka-therm-ic-warme
    r-12v-2016-i5735056881.html

  • 6. Data: 2017-08-27 09:10:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 sierpnia 2017 09:05:34 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > http://allegro.pl/elektryczna-grzalka-therm-ic-warme
    r-12v-2016-i5735056881.html

    Dzięki

  • 7. Data: 2017-08-27 18:52:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > kładź na silnik ;)

    no co :) pod zamkniętą maską panuje niezłe ciepełko i przewiew.
    Tylko koszyk druciany wystrugać żeby nie zapaliły się od kolektora.

  • 8. Data: 2017-08-28 10:24:47
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 02:59, Bolko pisze:
> [...]
    > Da się zrobić w prostym aucie z 99 roku.
    > ps
    > Jak susze w kabinie to później wszytsko śmierdzi przez kilka godzin.

    Buty też z 99 roku?

  • 9. Data: 2017-08-28 19:00:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/28/2017 10:24 AM, robot wrote:
    > Buty też z 99 roku?

    Jedno głębsze wdepnięcie w nowych butach w starą kałużę i po dwóch
    dniach smród powala. Z higiena nie ma to nic wspólnego. Do likwidowania
    i zapobiegania polecam dwa produkty:

    http://allegro.pl/antyzapach-do-obuwia-usuwa-bakteri
    e-dezynfekcja-i5062913145.html

    http://allegro.pl/przeciwpotne-antyzapachowe-wkladki
    -actifresh-35-46-i6903838691.html

    Oba działają skutecznie. Wkładki czasem bywaja podrobione (nie są
    nasączane), nie wiem czy ten sprzedawca ma działające. Na pewno kupowane
    w Auchan, te same za większe pieniądza, działają.

  • 10. Data: 2017-08-28 19:06:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Oba działają skutecznie. Wkładki czasem bywaja podrobione (nie są
    > nasączane), nie wiem czy ten sprzedawca ma działające. Na pewno kupowane
    > w Auchan, te same za większe pieniądza, działają.

    gdzieś czytałem o patencie płukania butów roztworem wody i pastylki do
    uzdatniania wody. Są tam jony srebra które skutecznie ubijają bakterie.