  • Data: 2009-11-21 14:33:53
    Temat: Grafika vs zasilacz i reszta sprzetu
    Od: Diverek <U...@o...pl-TO-TEZ> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    Potrzebuję dobrać do pewnej leciwej platformy grafikę PCI-E.
    Sprzęt obecny to nFocre 4 Ultra-D (s.939), Patriot DDR400 2x1GB, Patriot
    DDR400 2x512MB, Athlon64 X2 4200+ (2,20GHz), 2xHDD, DVD-RW, Tagan 430W
    U15 EasyCon, obudowa Thermaltake Soprano.
    Najchętniej widziałbym jakiegoś Radeona. Nie wiem natomiast co jest w
    stanie jeszcze pociągnąć obecny zasilacz i jaka grafika miałaby
    optymalny stosunek możliwości do ceny na takiej platformie.
    Myślałem o HD4870 lub HD4850, ale obie pożerają ponad 100W, pierwsza
    chyba nawet coś koło 160W...

    Z góry dzięki za jakieś wskazówki.

    --
    Pozdrowienia,