eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwGoogle - jak upublicznić stronę?Google - jak upublicznić stronę?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Google - jak upublicznić stronę?
    Date: Sun, 18 Aug 2013 19:48:26 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <kur1dk$mu$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-209-185.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1376848116 734 89.69.209.185 (18 Aug 2013 17:48:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Aug 2013 17:48:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:402335
    [ ukryj nagłówki ]

    Po ostatnich zmianach w algorytmie wyszukiwania chyba wszystko do góry
    nogami stanęło. Do niedawna proces dodawania do indeksu i pozycjonowania
    trzymał się prostych zasad. W tej chwili niczego się nie trzyma albo ja
    tego nie dostrzegam. Nie wiem jak należy skutecznie dodać stronę do
    indeksu, nie wiem jak należy ją pozycjonować. Otóż dodałem stronę i jej
    mapę w narzędziach dla deweloperów, zorientowałem domenę COM na obszar
    PL. Zwykle po takiej operacji strona pojawiała się prawie natychmiast w
    indeksie. Po kilku dniach zaglądam do narzędzi a w nich:

    indeks Google / stan zindeksowania 0

    co ciekawe

    Indeksowanie / mapy witryn: 5 przesłano / 1 zaindeksowane

    a co jeszcze ciekawsze, w wyszukiwarce wpisuję site:domena i otrzymuję
    wszystkie 5 stron. Mamy więc 3 różne stany indeksowania.

    No to robię dalsze eksperymenty. Otóż wpisałem pewną dość złożoną frazę
    i przeglądam wyniki setkami. Przejrzałem wszystkie jakie pokazał (ok
    400)... i nic. Mamy wiec trzecią interpretację indeksowania strony.

    Czy macie jakieś doświadczenia i wiecie jak działa teraz proces
    skutecznego dodawania serwisu WWW do indeksu?

    Drugie pytanie: na co Google obecnie zwraca szczególną uwagę, co pozwoli
    stronę skojarzyć z daną frazą? Załóżmy, że fraza jest fragmentem title,
    h1 i pojawia się w description i w treści. Wiem, że dopisywanie do
    katalogów straciło na wartości. Podobnie linki z daną frazą. To co
    zostaje w takim razie?

    --
    Pozdrawiam
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: