  • 71. Data: 2019-08-22 21:39:13
    Temat: Re: Google Maps a Waze
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 22 Aug 2019 16:07:44 +0200, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:

    >W sensie, że wcześniej miałeś traffic wyłączony?

    W AM tarffic nie działa poza Polską. Chyba że się coś zmieniło, ale
    wątpię.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 72. Data: 2019-08-23 07:44:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-08-22 14:50, J.F. wrote:
> [...]
    1_tel_linie_v2_CB-1.png

    > Czemu ?
    > Wyraznie Ci pokazuje, ze dwa lewe pasy sa dobre, a prawy zly, nie
    > blokujac glownego ekranu, gdzie byc moze chcesz miec inny widok.
    >
    > J.

    Nazywasz to wyraźnym? :)
    Ja dopiero pod koniec trasy to zauważyłem, a patrzyłem na ekran często
    bo jak pisałem dźwięku nie było :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 73. Data: 2019-08-23 07:45:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-08-22 16:07, Cavallino wrote:

    > W sensie, że wcześniej miałeś traffic wyłączony?

    Cały czas był ON, ale go nie było :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 74. Data: 2019-08-23 09:46:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Thursday, August 22, 2019, 9:39:13 PM, you wrote:

    > W AM tarffic nie działa poza Polską. Chyba że się coś zmieniło, ale
    > wątpię.

    Traffic wymaga użytkowników. Już w Polsce jest problem z aktualnością
    danych :'( Stąd pomysły z darmowym ,,CB" od Automapy.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 75. Data: 2019-08-23 10:00:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    On 2019-08-22 14:50, J.F. wrote:
> [...]
    >
    >Nazywasz to wyraźnym? :)
    >Ja dopiero pod koniec trasy to zauważyłem, a patrzyłem na ekran
    >często bo jak pisałem dźwięku nie było :)

    No nie - program trzeba zaczac od przeczytania instrukcji obslugi.
    Szczegolnie AM, kora ma duzo mozliwosci ... ale trzeba o nich wiedziec
    :-)

    J.

  • 76. Data: 2019-08-23 10:26:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Traffic wymaga użytkowników. Już w Polsce jest problem z aktualnością
    > danych :'( Stąd pomysły z darmowym ,,CB" od Automapy.

    No właśnie. Niezorientowani użyszkodnicy AM biorą na serio reklamowe
    zapisy, typu - "AutoMapa na bieżąco analizuje ruch drogowy i zmienia
    trasę w taki sposób, aby jak najszybciej dotrzeć do celu podróży",
    wyobrażając sobie, że w centrali AM siedzą kolesie przed wielkimi
    monitorami, na których mają podgląd z miliona kamer w całej Polsce,
    i dają cynk smartfonom z Automapą jadącym z Warszawy do Radomia, że
    akurat teraz po Grójcem utworzył się korek, bo S7 zapindala kombajn
    zbożowy.

  • 77. Data: 2019-08-23 17:28:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-08-2019 o 21:39, j...@i...pl pisze:

    > W AM tarffic nie działa poza Polską. Chyba że się coś zmieniło, ale
    > wątpię.

    Ale nie działa "bo nie" czy "bo nikt nic nie zgłasza"?
    To już Waze lepsze na takie przypadki, no i darmowe.

  • 78. Data: 2019-08-23 17:30:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Traffic wymaga użytkowników. Już w Polsce jest problem z aktualnością
    > danych :'( Stąd pomysły z darmowym ,,CB" od Automapy.

    Mieli Antyradar, który mógł służyć do zbierania informacji za friko
    (taki odpowiednik Ryśka), to go debile wyłączyli i ograniczyli sobie
    źródło danych ilościowo do userów płacących za pełną wersję automapy.
    Taki strzał we własną stopę - głupota pełną gębą.

  • 79. Data: 2019-08-23 17:32:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-08-2019 o 07:45, Mirek Ptak pisze:

    > Cały czas był ON, ale go nie było :)

    A w TT lepiej było?
    W sumie powinno, skoro zbiera dane od userów i TT i Sygica.

    W każdym razie - nie wiem czego oczekiwałeś, działania traffica w
    miejscu w którym program go nie oferuje? ;-)

  • 80. Data: 2019-08-23 17:59:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2019-08-23 o 17:32, Cavallino pisze:

    > A w TT lepiej było?

    Każdy z korków czy robót był zaznaczony.
    Ale widzę oczywiście pole do poprawy, choć niekoniecznie dobre - TT
    bierze korki pod uwagę przy proponowaniu trasy na około 70 km do przodu
    - czasami przydało by się więcej, bo bywają miejsca (w górach np.) gdzie
    tródno już znaleźć drogę alternatywną.

    > W sumie powinno, skoro zbiera dane od userów i TT i Sygica.

    I innych źródeł - google na przykład

    > W każdym razie - nie wiem czego oczekiwałeś, działania traffica w
    > miejscu w którym program go nie oferuje? ;-)

    Byłem pewien, że jakieś info o ruchu za granicą jest, a tu wygląda, że
    nic nie ma - szczerze moja navi z samochodu mająca jedynie TMC sprawiła
    się lepiej w Czechach :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak