  • 1. Data: 2010-08-04 11:19:35
    Temat: GolfIII Zawór na pompie się nie otwiera
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Pewnego pięknego dnia mój GolfIII 1.9TDI, ni z gruchy, ni z pietruchy nie
    odpalił.
    Podejrzewałem zawór na pompie, więc od + 12V podłączyłem do zaworu i
    odpalił.

    Pyt1 Czy to może skutkować na pozostałą elektr(oni)kę?
    2 Dlaczego po wyłączeniu kluczykiem gaśnie, gdy zawór się nie zamyka(bo
    dostaje stale 12V)?
    3. Dlaczego po jakiejś minucie włącza sie lampka świec żarowych i świeci ok.
    5 min i gaśnie?

    Wiem wskazany elektryk,
    ale pytania będą mnie dręczyć:)

    Artur(m)