  • 31. Data: 2011-03-17 20:42:59
    Temat: Re: Glupie pytanie;) czym przewiercic procka
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 03/17/2011 02:21 PM, Mirek wrote:
    > On 17.03.2011 19:17, Waldemar Krzok wrote:
    > Osobiście mam 0.6mm widiowe do PCB - nie złamałem chyba tylko dlatego,
    > że nie używałem ;)

    0.45. Wierciłem, chyba nawet z ręki, nie połamałem ani jednego. Za to
    udało mi się załatwić 1.5 i 1.7. W wiertarce na statywie :)

    pzdr.
    j.

  • 32. Data: 2011-03-17 20:57:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Jakoś mnie to nie dziwi. Twardość azotku glinu to 9 w skali Mohsa,
    > tyle samo co korund i szafir. Tylko diament i azotek boru są twardsze.

    A, teraz już wszystko rozumiem. Nie trzeba wiercić, tylko *borować*.

    --
    Jarek

  • 33. Data: 2011-03-17 21:06:14
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Jarosław Sokołowski wrote:

    > A, teraz już wszystko rozumiem. Nie trzeba wiercić, tylko *borować*.

    Możesz też diamencić.

    Waldek

  • 34. Data: 2011-03-17 21:23:42
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    napisał w wiadomości news:iltroj$iqf$1@inews.gazeta.pl...

    > 0.45. Wierciłem, chyba nawet z ręki, nie połamałem ani jednego. Za to
    > udało mi się załatwić 1.5 i 1.7. W wiertarce na statywie :)

    Ja wierciłem 0.6 z ręki plastikową wiertarką Piko.
    Chyba rzadko łamałem, bo z 10 sztuk z 1978 roku
    mam jeszcze 6... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 35. Data: 2011-03-17 21:28:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Możesz też diamencić.

    Męcić, mącić, to ja -- owszem -- potrafię. Z "dia-" będę musiał popróbować.

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2011-03-17 22:11:01
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 17.03.2011 11:40, Marcin Gala pisze:
    > Czesc.
    > Pytanie z serii "...zwariowane i takie sobie" ;D Czy da sie w domowych
    > warunkach przewiercic procka? Juz mowie po co. Mam w przydasiach pare
    > starych Duronow, jakies K6, celerony, warte toto dzisiaj mniej niz
    > piasek z ktorego zrobione, i pomyslalem: a jakby tak z tego "czadowy
    > geekowy" breloczek do kluczy zrobic? Otworek jak to w breloczku 1,5mm,
    > do dyspozycji mam cos "dremelkopodobne" i zwykla wiertarke.

    A nie masz w tej kolekcji jakiegoś K6-III ?? To z chęcią przyjmę, jak
    chcesz breloczek, to Ci mogę dać w zamian uwalonego ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 37. Data: 2011-03-17 23:57:12
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konop" napisał w wiadomości grup

    >A nie masz w tej kolekcji jakiegoś K6-III ?? To z chęcią przyjmę, jak
    >chcesz breloczek, to Ci mogę dać w zamian uwalonego ;)...

    e no co ty, zepsuty się nie nadaje na breloczek

  • 38. Data: 2011-03-18 06:43:00
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-03-17 23:11, Konop wrote:
    > A nie masz w tej kolekcji jakiegoś K6-III ?? To z chęcią przyjmę, jak
    > chcesz breloczek, to Ci mogę dać w zamian uwalonego ;)...

    Niestety. Tylko K6-2.

    --
    Ahmed
    Emtec->Drivers & software download->USBStick

  • 39. Data: 2011-03-18 09:16:33
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-03-17 14:37, J.F. pisze:
    > Odpadnie. Cyna slaba jest, pare razy sie zegnie z odpadnie.

    no to przyklej distalem ;)

  • 40. Data: 2011-03-18 09:20:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Mar 2011 21:26:54 +0100, Mirek wrote:
    >Ważny jest też sposób naostrzenia wiertła i sposób wiercenia.
    >Widiowym do betonu wierciłem spokojnie w płytkach łazienkowych, szkle,
    >kamieniu itp. - to wierci raczej ugniatając, rysując i ucierając niż
    >skrawając i np. z blachą słabo sobie radzi.

    faktycznie kwestia naostrzenia (i nie stepienia na betonie).
    Widie stosuje sie i to narzedzi skrawajacych metal - np nozy
    tokarskich.

    Ale ceramike kiepsko sie skrawa.

    J.