  • Data: 2009-10-05 08:22:50
    Temat: Głupie pytanie ?
    Od: "kaktus" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pare dni temu kupilem uzywany motocykl. Jako, ze jest to pierwszy pojazd
    jaki kupowalem uzywany mam pewne moze smieszne pytanie.
    Czy moge nim jezdzic posiadajac OC od poprzedniego wlasciciela na jego
    nazwisko, czy musze z tym OC cos zrobic - jakas cesje czy cos w tym stylu
    aby zostalo one przepisane na moje nazwisko ?