  • Data: 2011-10-12 19:53:22
    Temat: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 i CPU i5-2500K problem non-stop :(
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    złożyłem sobie kompa z nowych części:
    płyta Gigabyte Z68X-UD3H-B3 rev. 1.0
    CPU i5-2500K LGA 1155 BOX
    chłodzenie ProlimaTech Armageddon + Noise Blocker 140mm
    RAM Kingston HyperX DDR3 2*2GB 1333MHz
    grafika z CPU
    HDD WD Caviar Black 1TB
    DVD-RW LG
    Win7 Pro 64-bit SP-1 OEM legalny

    od samego początku schody :(
    Komp wyłączał się lub resetował co jakiś czas,
    nie działało "zamknij" - zamiast zamyka resetował się
    po wgraniu intelowskiego sterownika do grafiki częste BSODy
    po 2 dniach nie dało się uruchomić trybu graficznego
    w momencie gdy miał pojawiać się ekran logowania
    wyłączenie, reset albo BSOD :(
    Reinstalacja win 7 nie pomogła
    Win xp w ogóle nie dał się zainstalować: BSOB za każdym
    razem na tym samym początkowym etapie instalki.

    Zareklamowałem płytę główną, serwis stwierdził że płyta jest sprawna
    i że wgrali ponownie BIOS w wersji wtedy najnowszej F4, mimo, że
    sam na początku instalacji zaktualizowałem go do tej wersji.
    Ale niech tam - zareklamowałem CPU. Wymienili na nowy,
    mam wrażenie, ze bez żadnego sprawdzania.

    Włożyłem nowy CPU do płyty, już w czasie instalacji win7
    pierwsze wyłączenie :( potem jednak wszystko OK
    aż do czasu instalacji intelowskiego sterownika graficznego.
    W tym momencie powtórka z rozrywki: gdy miał pojawiać
    się ekran logowania wyłączenie reset :( Różnica taka że nie
    ma BSOD-ów. W między czasie zaktualizowałem BIOS
    do najnowszego F9 a potem do F10a
    W efekcie poprawnie działa "zamknij"
    ale w kwestii grafiki zero poprawy :(
    Poza tym od czasu do czasu komp się resetuje
    w zasadzie bez żadnej uchwytnej przyczyny

    Myślicie że płyta jest jednak walnięta wbrew temu
    co twierdzi serwis czy ten drugi CPU ?
    bo sam już nie wiem co o tym myśleć :(
    Pomóżcie

    PS: zasilacz BeQuiet Dark Power PRO 550W
    z pewnością sprawy bo działał bezproblemowo w poprzednim kompie

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz