  • 61. Data: 2013-03-13 15:30:31
    Temat: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl> wrote:

    > Rozumiem, że w twoim mniemaniu przejeżdżanie obok samochodu, który
    > zatrzymał się przed pasami jest w porządku?

    Nie jest. Marne to pocieszenie dla trupa. Tak samo jak puszczasz debila,
    który wymusza na tobie pierwszeństwo, zamiast dać się rozjechać.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 62. Data: 2013-03-13 15:32:19
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl> wrote:

    > Owszem, ja zawsze wychodząc zza tego, który mnie przepuszcza, patrzę
    > w lewo. Bo nie ufam NIKOMU. A zwłaszcza "naszym kierowcom".

    Ja też. Bo jesteśmy kierowcami i wiemy, jak to wygląda z tej drugiej
    strony.

    Inna sprawa że ja w takiej sytuacji nie puszczam pieszych. Wolę być
    uznanym za chama niż mieć potem wyrzuty sumienia, że gdybym nie puścił,
    to ktoś by żył.

    > Ale nie można pisać czegoś, co sugeruje, że to "jej wina". Nie. Wina
    > jest tej drugiej baby, zza kierownicy. Zresztą, akurat w tym względzie
    > prawo jest jednoznaczne i nie ma tu w ogóle żadnej dyskusji.

    Tak samo jak wina jest gwałciciela, że zgwałcił, jednak czy rozsądne jest
    chodzenie w nocy przez park w wyzywających ciuchach?

    > I osobiście uważam, że takim ludziom - którzy omijają samochód
    > zatrzymujący się przed przejściem dla pieszych - prawo jazdy powinno
    > być odbierane, ale nie do ponownego egzaminu, ale dożywotnio.

    Nigdy, przenigdy nie zdarzyło ci się zagapić?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 63. Data: 2013-03-13 15:33:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek Włodarz <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl> wrote:

    > OK. Utwierdziliście mnie w moim dawno utrwalonym przekonaniu, że
    > polskim kierowcom ufać NIE WOLNO.

    Na drodze nie ufaj nikomu, dłużej będziesz żył. Ludzie nie zawsze mają
    złe intencje, ale każdy może się zagapić. Ja włażąc na jezdnię wolę
    się upewnić, że samochody naprawdę zamierzają się zatrzymać.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 64. Data: 2013-03-13 15:54:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 14:32:19 +0000 osobnik zwany Adam Wysocki
    napisał:

    > Tak samo jak wina jest gwałciciela, że zgwałcił, jednak czy rozsądne
    > jest chodzenie w nocy przez park w wyzywających ciuchach?

    czyli można cię wsadzić za gwałt bo masz aparturę

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2013-03-13 16:45:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hals" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >kieruj?cych stoj?cych w tym korku. Ulica była jednokierunkowa, więc
    >nie można było wycofać. To było do?ć dawno, ale temat znany.
    >Inny przykład w miejscowo?ci górskiej - kieruj?cy poszukuj?cy miejsca
    >na parkingu. Przy bocznej uliczce stoi policjant i pokazuje mu, że
    >tu, w tej uliczce jest wolne miejsce, gdzie auto można by zaparkować.
    >Po zaparkowaniu, kieruj?cy podchodzi do policjanta, by podziękować, a
    >ten na to: wjechał Pan pod pr?d w ulicę jednokierunkow?,
    >niezastosowanie się do znaku.....itd....
    >I wcale nie s? to opowie?ci zasłyszane lecz zaobserwowane :-)

    Ja tam nic takiego nie zaobserwowalem, ale ja z dala od malopolskiego
    zyje :-)

    Moze tu inny komendant, moze piratow nie brakuje :-)

    J.

  • 66. Data: 2013-03-13 16:50:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarekWłodarz" <m...@n...venus.ci.uw.edu.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:s...@m...home..
    .
    > W artykule <kho0r8$39s$1@node1.news.atman.pl>

    > Pogoda zła, kobieta się spieszyła, chyba dość długo czekała wcześniej
    > na okazję przejścia, zatrzymał się samochód przed pasami i

    I naraził ją na taki efekt.
    Moralnie jest conajmniej współwinny, żeby nie powiedzieć że najbardziej
    winny - gdyby normalnie pojechał dalej nic by się nie stało.

  • 67. Data: 2013-03-13 16:52:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1303131153240.4044@quad..
    .

    > Hm... na co najmniej części tzw. "zachodu"?
    > (jak oni to zrobili, że tam zbliżanie się do pasów powoduje
    > zatrzymywanie się samochodów a nie pieszych?)

    Mają na to przepis, w Polsce go nie ma, jest odwrotny.

  • 68. Data: 2013-03-13 16:54:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > nie przepuszczajmy pieszych bo ktoś ich rozjedzie... Ten argument jest tak
    > wadliwy

    Jest jak najbardziej prawidłowy.
    Dlaczego - idealnie pokazuje ten filmik.

  • 69. Data: 2013-03-13 16:55:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "grzech" <z...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbz.googlegroups.com...

    > normalnie słów brakuje i szkoda klawiszy na komentarz:(

    Słusznie.
    KAPELUSZ PLONK

  • 70. Data: 2013-03-13 17:24:16
    Od: masti <g...@t...hell>