-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <khnthd$tdo$1@news.vectranet.pl>
<513f7b34$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@m...home> <tlpg8vdg0k98$.dlg@myjk.org>
<s...@m...home> <kho65d$sel$1@mx1.internetia.pl>
<khob8o$cv8$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <khob8o$cv8$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Geneza fiflaków na przejściu dla pieszych
Date: Wed, 13 Mar 2013 16:54:24 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130313-0, 2013-03-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 14
Message-ID: <5140a11f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.193.204
X-Trace: 1363190047 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1248 83.8.193.204:62595
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2486165
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:khob8o$cv8$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 2013-03-12 22:11, John Kołalsky pisze:
>
>> Sam te sytuacje stwarzasz przepuszczając pieszych.
>
> nie przepuszczajmy pieszych bo ktoś ich rozjedzie... Ten argument jest tak
> wadliwy
Jest jak najbardziej prawidłowy.
Dlaczego - idealnie pokazuje ten filmik.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.03.13 16:55 Cavallino
- 13.03.13 17:24 masti
- 13.03.13 17:31 Artur Maśląg
- 13.03.13 17:33 Artur Maśląg
- 13.03.13 17:43 Robert Rędziak
- 13.03.13 17:58 Cavallino
- 13.03.13 18:42 Shrek
- 13.03.13 18:46 John Kołalsky
- 13.03.13 18:50 John Kołalsky
- 13.03.13 18:50 Marek Dyjor
- 13.03.13 18:51 John Kołalsky
- 13.03.13 18:52 Marek Dyjor
- 13.03.13 19:01 John Kołalsky
- 13.03.13 19:22 Hals
- 13.03.13 19:27 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS