  • 11. Data: 2010-05-09 22:15:51
    Temat: Re: Gdzie zatankowac
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > konfort jazdy i nizsze zuzycie na 99% wynagrodza minimalnie wyzsza cene.

    Baaaaajki :D
    Opowieści o niższym spalaniu biorą się wyłącznie z tego, że tam jak
    wjedziesz na autostradę to jedziesz.

    Moja "fóra 1,6" spaliła w ostatni weekend w trasie całe 5,5 litra na setkę.
    Naszego miejscowego paliwa a nie zza Odry.
    To znaczy, że jakbym zatankował u faszystów to by mi spalił 3 litry na setkę
    ??
    Nie :) Po prostu dlatego, że trasa miała kilkaset km i jechałem równo cały
    czas a nie stałem co drugą wieś w korkach.
    Bo jak normalnie jadę "w tzw. trasie" która ma 100km i po której jeżdżą
    wszelkie wynalazki, to mi właśnie pali prawie 7 :)

    ps.
    "konfort" to bardzo interesujące słowo :D

  • 12. Data: 2010-05-09 22:18:56
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > na autobanie,

    Ten autoban to taki automatyczny, informatyczny system blokowania ? :-D

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Ban_%28informatyka%29

    No chyba, że zapomniałeś o literce "h"... :)