  • 61. Data: 2016-06-14 13:06:26
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Anglia ?
    > Tylko pospiesz sie :-)

    LOL:) Tusk powiedzial ze 7 lat wiec ma czas na kolejne podejścia;)

  • 62. Data: 2016-06-14 13:25:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.06.2016 11:07, SW3 wrote:

    > Ale przypadkiem nie 95% z tych 50% którzy zdali?

    Tak 95% z tych co zdali, ale nie z 50 co oblali na tym konkretnym
    egzaminie. Na A zdaje się statystycznie między trzy a cztery razy.
    Praktycznie wszyscy co wyjadą na miasto wracają z nową kategorią a
    przytłaczająca większość tych co nie wyjadą z placu kończy na slalomie
    wolnym.

    Shrek.

  • 63. Data: 2016-06-14 13:25:25
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 14 Jun 2016 09:54:58 +0200
    "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> wrote:

    > Jak widać, osoba nie potrafiąca ruszyć pod górkę czy zatrzymać się przed
    > pomarańczowym światłem została odsiana, więc system działa całkiem nieźle.

    A od kiedy to wyjątek potwierdza regułę?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 64. Data: 2016-06-14 13:30:48
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    On Tue, 14 Jun 2016 09:54:58 +0200

    >A od kiedy to wyjątek potwierdza regułę?

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że to wyjątek?

    Wiwo

  • 65. Data: 2016-06-14 13:30:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.06.2016 11:07, SW3 wrote:

    > Można się śmiać, że ktoś nie zna liter a może właśnie on napisze wybitną
    > powieść ;)

    Raczej bliżej do sytuacji, kedy ktoś ma chujowy charakter pisma, więc
    wnioskujemy, że nie nadaje się na pisarza a raczej na lekarza;)

    Naprawdę to, że ktoś na początku kiepsko parkuje nie decyduje o
    bezpieczeństwie. Nauczy się (albo i nie), a łuczek do tyłu ma niewiele
    wspólnego z realnym ruchem. Po pierwsze na ulicach nie masz pachołków w
    ustalonych pozycjach, a po drugie jak ktoś nie umie, to niech po prostu
    nie cofa na łuku, dopóki sie nie naumie. Najwyżej będzie parkował pólł
    kilometra od domu, albo więcej płacił za OC:P

    Shrek.

  • 66. Data: 2016-06-14 13:54:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    oblany wrote:

    > Czyli jak już zdam te super umiejętności, potem już będę mógł jeździć
    > nieprzepisowo jak wszyscy,

    tak, zdobędziesz prawo do bycia rozsmarowanym przez ciężarówkę gdy
    będziesz przejeżdżał na czerwonym

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2016-06-14 14:35:07
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 20:38, Wiwo pisze:

    > Użytkownik "oblany" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czekaj, czekaj... A skąd masz taką pewność, że potrafisz prowadzić? Bo z
    > tego co piszesz, egzaminatorzy mają na ten temat inne zdanie, a żadnej
    > inne opinii nie przedstawiłeś.
    >
    > Szczerze mówiąc, tak na chłopski rozum, jeśli przy prędkości
    > egzainacyjnej (czyli do 50km/h) nie jesteś w stanie zatrzymać samochodu
    > przed żółtym światłem, to w mojej ocenie nie potrafisz prowadzić i ja
    > bym Ciebie na ulicę nie wypuścił.

    Samochód przy 50km/h zatrzymuje się w miejscu ? Bo to czy można się
    zatrzymać chyba mocno zależy od odległości.

  • 68. Data: 2016-06-14 14:58:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-06-14 o 10:54, oblany pisze:

    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Czasami strach chodzić pieszo po mieście, czy jechać rowerem, takie
    > wyczyny odstawiają zapewne Tobie podobni superkierowcy, wyścig na
    > ćwierćmili do najbliższych świateł Lamborgini ruszającego z piskiem
    > opon, wyprzedzanie samochodu przepuszczającego pieszych, mijanie
    > rowerzysty na "lusterko" na pełnym gazie, ale Ty będziesz drżał ze
    > strachu przede mną...

    Dopiero jak nabierzesz pokory i nauczysz się chociaż tyle, żeby przejść
    przez egzamin. Na razie nie zanosi się na to.

  • 69. Data: 2016-06-14 15:45:08
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 14.06.2016 o 13:30 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > ustalonych pozycjach, a po drugie jak ktoś nie umie, to niech po prostu
    > nie cofa na łuku, dopóki sie nie naumie.

    Oczywiście, że zaliczenie tych podstawowych manewrów niczego nie
    gwarantuje. Ale jeśli ktoś nie potrafi przejechać między pachołkami na
    ustalonych pozycjach to małe szanse by dobrze jeździł pomiędzy obiektami o
    różnorodnych kształtach, rozmieszczonych nieregularnie i nieraz
    poruszającymi się.

    --
    SW3
    ----

  • 70. Data: 2016-06-14 16:36:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-06-13 o 18:00, oblany pisze:

> [...]
    >>

    > Wybacz, nie jestem Kubicą, Stigiem i nie aspiruje do tego, w ruchu
    > miejskim używałem do tego hamulca nożnego i świetnie się sprawdzał, nie
    > musiałem co do centymetra "nie stoczyć się".
    > Mam takie umiejętności a nie inne po 30 godzinach szkolenia, być może Ty
    > urodziłeś się z benzyną w żyłach i będziesz rżeć z takich "niedorajd"
    > jak ja, to zazdroszczę umiejętności.
    > Prawko potrzebuje do życia i dojazdów do pracy, liczyłem na dyskusje w
    > temacie poruszonym przeze mnie, a nie co do moich umięjętności i
    > cwaniaczkowatości typowej dla "miszczów kierofnicy"

    Niedawno ktoś taki zapewne jak Ty puknął mnie, bo była górka i nie
    bardzo umiał hamulcem operować. Też nie aspirował na Kubicę. Dobrze że
    miałem hak, to sobie tylko popsuł zderzak... (stał za mną, było z górki).
    T.