  • 41. Data: 2016-06-14 09:03:12
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 14 Jun 2016 08:21:10 +0200
    Poldek <p...@i...eu> wrote:

    > Jeśli nie potrafisz przejść egzaminu na prawo jazdy, to znaczy
    > że zagrażasz życiu innych i nie chcę, żebyś pojawił się na drodze, którą
    > ja jeżdżę ze swoimi dziećmi.

    A teraz uzasadnij, co zdanie polskiego egzaminu na PJ, szczególnie w obecnym wydaniu
    ma wspólnego z umiejetnościami jazdy i oceną tego co potrafisz?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 42. Data: 2016-06-14 09:03:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ---
    > Nie, to nie jest zamknięta grupa twoich znajomych.

    widzę, że z interpretacją idzie ci tak samo jak z konfiguracją czytnika:)
    Nigdy nie napisałem, że to zamknięta grupa w kontekście to moje kolegi
    ji innym wara.
    Newsy nie są 'modne' i siędzą tu głównie starzy bywalcy. W połączeniu z
    małą rotacją ludzi daje to taką grupę.

    > nie zmienia to faktu, że mój nick jest unikatowy i
    > bez problemu można poznać moje personalia włącznie z adresem
    > zamieszkania i numerem telefonu.
    > Adam Płaszczyca szedł dalej i miał to w sigu:)))
    > ---
    > Ale co to kogo obchodzi ? Czy ja tego od niego wymagałem ? Chciał to
    > miał. Ktoś inny nie będzie chciał i nie będzie miał. Wolny wybór.

    otóż to - i ja sobie wymyśliłem, że teraz będę miał w nadawcy tylko nick. o!
    ...a na poważnie to z lenistwa:)

  • 43. Data: 2016-06-14 09:11:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zdradzę Ci sekret egzaminaów na prawo jazdy.

    być może tak po części jest...ale dopiero po którymś oblaniu. Dopóki
    jest taki model finansowania to niestety WORDy będą uwalać i patologia
    będzie trwać.

    bazuję swoją opinię na statystykach oraz własnych doświadczeniach (które
    działają pozytywnie i negatywnie opiniotwórczo nt. egzamiunu i
    egzaminującego)

  • 44. Data: 2016-06-14 09:14:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ---
    > Zupełnie zbyteczne. To jest grupa dyskusyjna. Tu się dyskutuje. Kwestie
    > bronią się lub nie bronią same, bez podania ich autorstwa.

    prawda to - ale wypadałoby rozróżniać osoby, dzięki temu masz już
    wyrobiony pogląd na to czy warto czytać wypociny czy nie.
    Nie mówię(piszę), że musisz bezwzględnie się podpisywać swoim imieniem
    nazwiskiem i peselem ale zalecane jest stosownaie wyróżnika(jakim
    niewątpliwie powinien być podpis).
    a gość nazwał siebie pod kątem tematu z jakim się zjawił "oblany" i
    email "o...@p...pl" czy jakos tak. Do tego właśnię piję.

  • 45. Data: 2016-06-14 09:21:33
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ---
    > A piechtochodem może kierować czy ma w domu siedzieć ?

    piechotochód jak wyjdzie ci na czerwonym pod koła to zrobi krzywdę sobie
    a nie Tobie. Ty będziesz miał co najwyżej piechotochoda na sumieniu (nie
    ważne czyja wina i tak będziesz się zastanawiał czy mogłeś uniknąć) i
    potencjalnie sprawę w sądzie, gdzie będą ważyć winę.

    piechotochód w jednotonowym pojeździe może zmieść innego piechotochoda
    na pasach, może wjechać innemu samochodowi do przestrzeni pasażerskiej
    do głębokości drugiego fotela, wreszcie może spowodować katastrofę w
    ruchu lądowym.

  • 46. Data: 2016-06-14 09:54:58
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    On Tue, 14 Jun 2016 08:21:10 +0200

    >A teraz uzasadnij, co zdanie polskiego egzaminu na PJ, szczególnie w
    >obecnym wydaniu ma wspólnego z umiejetnościami jazdy >i oceną tego co
    >potrafisz?

    Jak widać, osoba nie potrafiąca ruszyć pod górkę czy zatrzymać się przed
    pomarańczowym światłem została odsiana, więc system działa całkiem nieźle.

    Wiwo

  • 47. Data: 2016-06-14 10:05:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Prawda jest taka, że przed egzaminem uczyła się tylko po to, żeby zdać,
    > a po egzaminie dopiero ją uczyłem jeździć.

    No to kiepską szkołę wybraliście, mnie np. uczyli jeździć i tylko
    usłyszałem kilka uwag dotyczących zdawania egzaminu. Egzamin zdałem za
    drugim razem, za pierwszym zupełnie słusznie oblałem.

  • 48. Data: 2016-06-14 10:50:17
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości
    > A już tak na marginesie, nie każdy musi być lekarzem i nie każdy musi
    > mieć prawo jazdy...

    Z lekarzem i prawnikiem racja, ale prawo jazdy niestety trzeba mieć.
    Komunikacja miejska jest fatalna, beznadziejna i droższa często niż dojazd
    własnym samochodem, do niektórych miejsc
    wcale nie dojedziesz inaczej niż autem, więc weź już te swoje teorie.

  • 49. Data: 2016-06-14 10:54:29
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Zdajesz na lekarza, a właściwie to zdajesz na niebycie mordercą. Jak nie
    > umiesz francuskiego, to twój problem - najwyżej się nie dogadasz gdzieś,
    > kiedyś. Jeśli nie potrafisz przejść egzaminu na prawo jazdy, to znaczy
    > że zagrażasz życiu innych i nie chcę, żebyś pojawił się na drodze, którą
    > ja jeżdżę ze swoimi dziećmi.

    Czasami strach chodzić pieszo po mieście, czy jechać rowerem, takie
    wyczyny odstawiają zapewne Tobie podobni superkierowcy, wyścig na
    ćwierćmili do najbliższych świateł Lamborgini ruszającego z piskiem opon,
    wyprzedzanie samochodu przepuszczającego pieszych, mijanie rowerzysty na
    "lusterko" na pełnym gazie, ale Ty będziesz drżał ze strachu przede mną...

  • 50. Data: 2016-06-14 10:56:16
    Od: "oblany" <o...@p...pl>

> [...]
    >
    > Jak widać, osoba nie potrafiąca ruszyć pod górkę czy zatrzymać się przed
    > pomarańczowym światłem została odsiana, więc system działa całkiem

    Czyli jak już zdam te super umiejętności, potem już będę mógł jeździć
    nieprzepisowo jak wszyscy, jakoś nie widzę masowego zatrzymywania przed
    żółtym, stawania pod zieloną strzałką, informowania o skręcie w drogę z
    nakazem jazdy. Zapewne mam pecha i trafiam na tych jeżdżących bez prawka,
    bo przecież wzorowy kierowca po egzaminie w WORD nie robiłby takich
    rzeczy.