    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Peter <p...@o...pl>
    Subject: Gdzie się podziały...
    Date: Tue, 9 Jun 2020 07:19:17 +0200

    ...tamte prywatki

    Znaczy się w tym roku wymiotło wszystkie samochody 3 drzwiowe, jeszcze
    rok temu widziałem fieste, golfa, polo a w tym roku nic, naprawdę nic no
    może poza oczywistym fiatem 500

    niech uj strzeli, za komuny chyba było więcej ładnych małych fajnych
    samochodów niż teraz, chwale sobie fiacika stilo 3d no rewelacja dzisiaj
    takiego nie uświadczysz

    rodziny co raz mniejsze a samochody co raz większe ...byle większe od
    somsiada

    następna prawilność to wielkość samochodów w środku, w co nie wsiadam to
    małe i ciasne, producenci podają wymiary samochodów zewnętrzne,
    pojemności bagażników a nikt nie podaj kubatury środka, samochody
    segmentu B są ciaśniejsze niż dawne A, jechałem 208 nowym i w środku
    ciaśniej jak w pandzie 3 masakra