-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: WW <w...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Gdzie powinna być wyciągarka?
Date: Tue, 9 Feb 2016 13:20:06 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <n9cli4$kff$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.45.13.158
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1455020420 20975 185.45.13.158 (9 Feb 2016 12:20:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Feb 2016 12:20:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
X-Mozilla-News-Host: news://news.toya.net:119
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2576527
[ ukryj nagłówki ]Witam
Mam pytanie do znawców tematu.
Gdzie powinna być zamontowana wyciągarka w samochodzie poruszającym się
czasem w trudnym terenie?
Odpowiedź wydaje się oczywista na pierwszy rzut oka, bo wszystkie
samochody mają ją z przodu.
Czy na pewno?
Moim zdaniem jest to wpływ samochodów przygotowanych do rajdów typu
off-road. Tam jest ona z przodu, bo celem zawodnika jest jechać do
przodu za wszelka cenę.
Jednak w normalnym użyciu wydaje mi się, że jeśli samochód w coś wjechał
lub się zakopał, to rozsądniej jest wyciągać go do tyłu. Wszak mamy
pewność, że w tym kierunku możliwość jazdy będzie się polepszała z
każdym metrem. Natomiast, nie wiemy, jak daleko do przodu sięga błoto
czy kopny piach, w którym ugrzęźliśmy.
Przykładowo, jednostki pływające ściąga się z mielizn zawsze w kierunku,
z którego na mieliznę wpłynęły, bo wiadomo, że tam woda jest coraz głębsza.
Są jeszcze pojazdy wojskowe, ale tam działają one w grupie i wyciągarka
z przodu jest zasadna, bo kolejny pojazd wyciąga do tyłu tego, który
ugrzązł.
Podsumowując, wydaje mi się, że w samochodach użytkowych sprężarka
powinna być raczej z tyłu a nie z przodu.
Mam racje czy się mylę?
Pozdrawiam
WW
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.16 13:34 Agent0700
- 09.02.16 13:47 Adam
- 09.02.16 14:05 RadoslawF
- 09.02.16 15:35 Adam
- 09.02.16 17:22 WW
- 09.02.16 17:23 WW
- 09.02.16 17:26 WW
- 09.02.16 17:32 WW
- 09.02.16 21:52 Wiwo
- 09.02.16 23:29 Adam
- 09.02.16 23:36 Adam
- 10.02.16 01:09 RadoslawF
- 10.02.16 01:11 RadoslawF
- 10.02.16 01:32 Wiwo
- 10.02.16 10:10 WW
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=