  • 1. Data: 2012-02-17 20:58:07
    Temat: Gdzie kupić takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    http://www.aoboer.com/UploadImage/2007561136241.jpg

    To taki dodatek do wylaczania/wlaczania urzadzenia bez wyciagania wtyczki z
    gniazdka.

    W srodku ciut miejsca, w sam raz na plytke sterownika ktory sobie projektuje.
    Mam takie cos, kiedys na gieldzie elektronicznej kupilem no i obecnie juz nie
    wiem gdzie dokupic kolejne :(

    dzieki :)

  • 2. Data: 2012-02-17 21:05:57
    Temat: Re: Gdzie kupić takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-02-17 21:58, Papkin pisze:
> [...]
    > projektuje. Mam takie cos, kiedys na gieldzie elektronicznej kupilem no
    > i obecnie juz nie wiem gdzie dokupic kolejne :(
    Prosze bardzo: http://www.tridex.pl/ramka4.php?menu=towar&symbol=80
    34
    Niestety - obecnie brak na magazynie. Ale pisz, atakuj, jak dużo ci ich
    potrzeba - to ściągną ci na zamowienie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2012-02-17 21:16:03
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > projektuje. Mam takie cos, kiedys na gieldzie elektronicznej kupilem no i
    > obecnie juz nie wiem gdzie dokupic kolejne :(

    Chyba coś takiego widziałem wczoraj w tyskim Obi.
    Chyba...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2012-02-18 19:36:16
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-02-17 21:58, Papkin pisze:
    > http://www.aoboer.com/UploadImage/2007561136241.jpg
    >
    > To taki dodatek do wylaczania/wlaczania urzadzenia bez wyciagania
    > wtyczki z gniazdka.

    Bywają w Lidlu ale nie wiedzieć dla czego tylko schuko :(

  • 5. Data: 2012-02-18 21:30:17
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > http://www.aoboer.com/UploadImage/2007561136241.jpg
    >
    > To taki dodatek do wylaczania/wlaczania urzadzenia bez wyciagania wtyczki
    > z gniazdka.

    http://sklep.avt.pl/p/pl/488392/gniazdko+pojedyncze+
    z+wylacznikiem+ac+230v.html

    http://www.conrad.pl/Gniazdo-z-wy%B3%B1cznikiem-dwup
    o%B3o%BFeniowym,-bia%B3e.htm?websale7=conrad&pi=6106
    94&ci=SHOP_AREA_17266_0809009

  • 6. Data: 2012-02-18 23:11:02
    Temat: Re: Gdzie kupi? takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > http://sklep.avt.pl/p/pl/488392/gniazdko+pojedyncze+
    z+wylacznikiem+ac+230v.html

    Wygląda dobrze a w opisie "shuko" - co przyślą?

    > http://www.conrad.pl/Gniazdo-z-wy%B3%B1cznikiem-dwup
    o%B3o%BFeniowym,-bia%B3e.htm?websale7=conrad&pi=6106
    94&ci=SHOP_AREA_17266_0809009

    A to juz na obrazku widać że shuko, na 99% nie będzie nawet dziury na
    bolec a co tu mówić o styku

  • 7. Data: 2012-02-19 08:23:51
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Padre wrote:
    z+wylacznikiem+ac+230v.html

    > Wygląda dobrze a w opisie "shuko" - co przyślą?

    avt jest polskie, badzmy dobrej mysli (ale czemu to takie drogie, placilem
    3zl!)

    o%B3o%BFeniowym,-bia%B3e.htm?websale7=conrad&pi=6106
    94&ci=SHOP_AREA_17266_0809009

    > A to juz na obrazku widać że shuko, na 99% nie będzie nawet dziury na
    > bolec a co tu mówić o styku

    Conrad niemiecki, drogi, zreszta lidl tysz...

    A mnie skreca ze polski inzynier glupi i nie przeforsowali shucko juz dawno
    temu (ok moze to byla decyzja polityczna). Kazdy wie ze shuko jest dzielem tego
    lepszego inzyniera, wygodne, przemyslane, uniwersalne, z podpora dla ciezkich
    zasilaczy wtyczkowych itp itd. Kazda wtyczka z nowoczesnego sprzetu jest
    uniwersalna wiec nawet bylbym sklonny wymienic u siebie gniazdka na shukowe ale
    ciezko je nabyc droga kupna w kraju (w marketach zem nie widzial).

  • 8. Data: 2012-02-19 11:35:39
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Papkin wrote:

> [...]
    > nowoczesnego sprzetu jest uniwersalna wiec nawet bylbym sklonny wymienic u
    > siebie gniazdka na shukowe ale ciezko je nabyc droga kupna w kraju (w

    Nie shuko czy shucko, tylko Schuko, od Sch(utz)ko(ntakt), czyli styk
    ochronny. Schuko ma swoje plusy, ale ma potężnego minusa, czyli brak
    możliwości definicji położenia fazy.
    Zakupić oczywiście można, internet pozwala na wszystko, ale nie są one normą
    w Polsce, więc lepiej, że ich nie ma w normalnych Lerojach czy innych. Kto
    wie co chce, to kupi i sobie zamontuje. W domu przy moim biurku do dłubania
    mam gniazdka Schuko i na przedłużaczu USA i brytyjskie. Polskie i
    szwajcarskie mam w szufladzie, na jakby co.
    Niestety ogólnoświatowa norma, która miała zostać wprowadzona pod koniec
    ubiegłego stulecia została wprowadzona w Brazylii i nigdzie więcej. OK, w
    USA też, ale tam się prawie nic nie zmieniło, a nawet tej normy nie
    wprowadzono tam do końca (brak izolacji końców wtyczki). Nowy system dla
    230V był, moim zdaniem, bardzo dobry, ale sprawa się niestety rozbiła na
    okresie przejściowym (konieczność wprowadzenia przejściówek). Wszystko niby
    za drogo, za skomplikowanie i po chuj.

    Waldek

  • 9. Data: 2012-02-19 20:19:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > nowoczesnego sprzetu jest uniwersalna wiec nawet bylbym sklonny wymienic u
    > siebie gniazdka na shukowe ale ciezko je nabyc droga kupna w kraju (w

    Ja miałem w mieszkaniu założone Schuko i zamieniłem na normalne, ponieważ
    wtyczki od
    zdecydowanej większości sprzętu nie pasowały.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2012-02-20 05:48:05
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 21:58:07 +0100, Papkin napisał(a):

> [...]
    > Mam takie cos, kiedys na gieldzie elektronicznej kupilem no i obecnie juz nie

    http://powersockets.en.made-in-china.com/product/ueD
    EVOkYXiWl/China-Power-Adapter-FZBK01-01-.html