  • 11. Data: 2014-09-04 08:59:42
    Temat: Re: Gdyby ktos chcial iPhone'a...
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:54070b14$0$2356$6...@n...neostrada
    .pl...
    > ...niestety 32 bitowego jednak cena chyba jest atrakcyjna jak na nowy

    Nowy? No raczej nie...

    "Klasa sprzętu: refubrished - klasa A. Towar odnowiony, sprawdzony,
    przepakowany i ponownie wprowadzony do sprzedaży."

    X.

  • 12. Data: 2014-09-04 09:04:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-04 08:59, Mariusz Wozniak wrote:
> [...]
    >
    > "Klasa sprzętu: refubrished - klasa A. Towar odnowiony, sprawdzony,
    > przepakowany i ponownie wprowadzony do sprzedaży."

    Heh, no tak zapomnialem, ze oni handluja starzyzna...

  • 13. Data: 2014-09-04 10:29:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > ...niestety 32 bitowego jednak cena chyba jest atrakcyjna jak na nowy
    > telefon:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/gg-ezy-gadg
    ets-ltd/44442938?p=1&nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_246&a=166
    1&utm_source=channel_goods&utm_medium=email&sid=645b
    0ec8-8f82-49d2-8e95-85ebda1fd1ee&division=cala-polsk
    a&uh=ef54abb7-8470-40c3-a5f3-930000f2558e&date=20140
    309&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_ca
    mpaign=gg-ezy-gadgets-ltd-44442938

    Na ibood jest 5-tka, ale nie wiem po co to kupować

  • 14. Data: 2014-09-04 10:38:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-04 10:29, John Kołalsky wrote:

> [...]
    309&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_ca
    mpaign=gg-ezy-gadgets-ltd-44442938

    > Na ibood jest 5-tka, ale nie wiem po co to kupować

    Ciekawa sprawe poruszyles: czy warto kupowac iPhonea?
    Co Wam przychodzi jako argument za? Dla mnie zaleta byloby chyba jedynie
    dlugie wsparcie aktualizacyjne Apple'a.
    Choc jak sam Pszemol przyznal w pewnych przypadkach jest to psu na bude
    bo sprzet nie wyrabia na nowszym, i tak znaczaco ograbionym z nowosci,
    systemie.

  • 15. Data: 2014-09-04 16:56:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > bo sprzet nie wyrabia na nowszym, i tak znaczaco ograbionym z nowosci, systemie.

    Dlugie wsparcie jest zaleta dla kogos kto kupuje nowe. Po trzech lata
    sprzet wciaz jest wspierany i sa aktualizacje.

    Ja tylko komentowalem sens kupowania trzy-letniego produktu z mysla
    uzywania go nastepne 2-3 lata. Cudów nie ma.

  • 16. Data: 2014-09-04 17:56:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-04 16:56, Pszemol wrote:

> [...]
    >
    > Ja tylko komentowalem sens kupowania trzy-letniego produktu z mysla
    > uzywania go nastepne 2-3 lata. Cudów nie ma.

    Dokladnie, a nowe aktualizacje wciaz sa. Zatem i one w pewnym momencie
    moga w mniejszym lub wiekszym stopniu tracic sens.
    Choc i ten prog tez bedzie sie przesuwal podobnie jak mialo to miejsce w
    PC: teraz nie trzeba z kazda premiera Windowsa zmieniac komponentow lub
    calego komputera.

  • 17. Data: 2014-09-04 21:16:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-03 21:02, Użytkownik atm napisał:

    > Ok, ale ktos moze miec chec/kaprys/potrzebe posiadania sprzet z jablkiem.

    To radził bym jakiegoś specjalistę leczącego uzależnienia.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-09-04 21:24:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-04 21:16, RadoslawF wrote:

    > To radził bym jakiegoś specjalistę leczącego uzależnienia.
    >

    > Pozdrawiam

    Hmmm, ciezko nazwac osobe uzalezniona dlatego, ze chce przetestowac nowa
    platforme, z ktora do tej pory nie miala kontaktu.
    Lub tez inna osobe, ktora uzywa takiej aplikacji, ktora jest dostepna
    jedynie na iOS a zamienniki pod Androidem na przyklad nie sa juz tak dobre.

  • 19. Data: 2014-09-05 00:18:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Lub tez inna osobe, ktora uzywa takiej aplikacji, ktora jest dostepna
    > jedynie na iOS a zamienniki pod Androidem na przyklad nie sa juz tak dobre.

    Przeciez Radoslaw to fanatyczny apple-hater...

  • 20. Data: 2014-09-05 14:46:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > Choc i ten prog tez bedzie sie przesuwal podobnie jak mialo to miejsce w
    > PC: teraz nie trzeba z kazda premiera Windowsa zmieniac komponentow lub

    Wiesz co... apek Facebooka parę lat temu nie miał embeded filmików
    które chciały się automatycznie odtwarzać gdy tylko do nich przewiniesz.
    Dzis apek tak robi, niezależnie od tego czy działa na nowym iPhone5S
    czy na ponad trzy letnim iPhone4. I to jest właśnie problem: hardware
    się nie zmienia ale to że był dobry 3 lata temu do świata z 2011 nie
    znaczy że będzie dobry dziś do świata z 2014 gdzie programiści z jakiegoś
    powodu zakładają że wszyscy przesiadają się co dwa miesiące na nowy
    hardware mający wyśrubowane wymagania. Za rok, za dwa będzie co?
    Coś nowego, mocniejszego, dostosowanego do 4 rdzeniowych procków
    64-bitowych i tego softu wtedy już iPhone4 nie uniesie, jak dziś 3GS nie
    daje rady.