  • 11. Data: 2010-11-16 20:20:33
    Temat: Re: [GWK] opona zimowa - problem
    Od: "Sahim" <n...@g...com>

    > Spróbuj na Królowej Jadwigi, serwis Tip-Top.

    ..o ile masz dużo pieniędzy, tam zwykła przekładka opon kosztuje 120zł.. (w
    zakładzie obok - 60zł, najdrożej znalazłem za 75..)

    S.

  • 12. Data: 2010-11-16 21:49:47
    Od: "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sahim" napisał:

    > ..o ile masz dużo pieniędzy, tam zwykła przekładka opon kosztuje 120zł..
    > (w zakładzie obok - 60zł, najdrożej znalazłem za 75..)

    Czy ja mówiłem, że tanio? Ja mówiłem, że potrafią.
    Naprawiają takie rzeczy np. zbrojonymi, wulkanizowanymi łatami.

  • 13. Data: 2010-11-16 23:56:12
    Temat: Re: opona zimowa - problem
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kkk

    > Podjedź po prostu do specjalisty i naprawi to bez problemu - jeśli jest
    > tak jak piszesz.
    > Większość z odpowiedzi które tutaj dostałeś to brednie, ale grupowi
    > "specjaliści - wulkanizatorzy" i tak wiedzą lepiej i ocenili stan Twojej
    > opony przez internet :)

    Masz 100% racji, kajam się. Zapomniałem już, że z tej grupy dowiedziałem
    się przecież, że bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia zniszczonej opony
    jest obwiązanie felgi wężem ogrodowym.

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2010-11-17 00:32:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-16 11:26, Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Sytuacja:
    > Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
    > 175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.
    >
    > Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
    > wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
    > znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
    > ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
    > lepiej kupić dętkę...

    Tak właśnie jest.
    Solidne ładanie boku opony ponoć wymaga sporej łaty.

    U mnie jak wulkanizator naprawiał szutrówki, opona była naprawiana na
    gorąco w jakimś ich piecu (cokolwiek miał na myśli). Łata jest
    wyczuwalna jako zgrubienie na oponie i zapewne swoje waży.

    Naprawiałem tak dwie opony przebite z boku i nie miałem z nimi problemów
    wynikających z takiej naprawy.
    A były to opony szutrowe w których ten bok opony niejednokrotnie
    bezpośrednio stykał się z nawierzchnią (zresztą w ten sposób się
    przebiły) i mimo to łaty wytrzymały.

    Tyle że w szutrówkach wyważenie opon nie jest tak istotne.

  • 15. Data: 2010-11-17 07:35:49
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Przyjedź do nas na bazę Transbud. Naprawiamy i robimy wszystko.
    www.transbud.com.pl
    Zobaczymy tę oponę.