  • 1. Data: 2011-06-30 20:55:42
    Temat: [GWK] Ukrainskie slodycze?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    czy spotkaliście się może gdzieś z ukraińskimi słodyczami? Chodzi mi
    konkretnie o herbatniki w takich niebieskich opakowaniach, mogą być też
    pomadki różnego gatunku ;-)

    brat

  • 2. Data: 2011-06-30 20:56:11
    Temat: Re: [GWK] Ukrainskie slodycze?
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    ech :/ sorry NTG

    brat

  • 3. Data: 2011-06-30 21:00:40
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jun 2011 20:55:42 +0200, "bratPit" <k...@o...pl>
    wrote:

    >czy spotkaliście się może gdzieś z ukraińskimi słodyczami?

    Czasami stoją przy drogach :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-06-30 21:21:39
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    > Czasami stoją przy drogach :P

    tylko czy one smakują... jak słodycze?
    --
    -----
    Adam U.

  • 5. Data: 2011-06-30 21:23:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Jun 2011 21:21:39 +0200, "Adam U."
    <W...@i...pl> wrote:

    >tylko czy one smakują... jak słodycze?

    Tego to ja już nie wiem. Ale niektóre wyglądają jak cukiereczki, całe
    różowe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-06-30 21:26:58
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Czasami stoją przy drogach :P

    sądziłem, że to strachy na wróble ;-)

    brat

  • 7. Data: 2011-06-30 21:41:42
    Od: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>

    Adam U. napisał:

    > tylko czy one smakują... jak słodycze?

    Jak to szło? "My, twardziele, ze wszystkich słodyczy najbardziej lubimy
    śledzie"

    --
    Becer, piątkowo

  • 8. Data: 2011-07-01 16:40:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-30 21:41, Bartosz Czerwonka wrote:

    > Jak to szło? "My, twardziele, ze wszystkich słodyczy najbardziej lubimy
    > śledzie"

    Sledzie w czekoladzie to podobno smakolyk w Norwegii, na Ukrainie za to
    jest slonina w czekoladzie ;). A w Szkocji mozna zjesc batonik Mars
    usmazony w panierce..

    --

    memento lorem ipsum