  • 1. Data: 2009-06-23 09:41:26
    Temat: GTS Energis - awaria światłowodu w Warszawie
    Od: Faszczu <f...@g...com>

    Infolinia GTSu informuje o przeciętym światłowodzie i globalnej awarii
    na terenie Warszawy.
    ~ godziny 11 straciłem łączność z lokalizacją na Pradze.

    Nie podają jak na razie przewidywanego czasu naprawy.

    Pozdrawiam,
    Faszczu

  • 2. Data: 2009-06-23 10:23:16
    Temat: Re: GTS Energis - awaria światłowodu w Warszawie
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Faszczu napisał(a):
    > Infolinia GTSu informuje o przeciętym światłowodzie i globalnej awarii
    > na terenie Warszawy.
    > ~ godziny 11 straciłem łączność z lokalizacją na Pradze.

    Mam takie wrażenie, że operatorami koparek zostają mściwi
    administratorzy sieci wyrzuceni z pracy.

    wer

  • 3. Data: 2009-06-23 10:29:29
    Od: karol <k...@k...pl>

    Faszczu pisze:
> [...]
    > ~ godziny 11 straciłem łączność z lokalizacją na Pradze.
    >
    > Nie podają jak na razie przewidywanego czasu naprawy.

    No i co?

  • 4. Data: 2009-06-23 10:34:19
    Od: Faszczu <f...@g...com>

    On 23 Cze, 12:29, karol <k...@k...pl> wrote:

    > No i co?

    To że na infolinie ciężko się dodzwonić a na pewno znajdzie się ktoś
    komu taka wiedza może się przydać.

  • 5. Data: 2009-06-23 14:14:14
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Faszczu pisze:
    > To że na infolinie ciężko się dodzwonić a na pewno znajdzie się ktoś
    > komu taka wiedza może się przydać.

    Ciekawe jak ja odczyta nie majac neta :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 6. Data: 2009-06-23 16:04:13
    Od: Faszczu <f...@g...com>

    On 23 Cze, 16:14, Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>
    wrote:

    > Ciekawe jak ja odczyta nie majac neta :]

    Możliwości jest wiele ale nie będę się nad tym rozwodził.

    Z tego co widzę (przynajmniej u mnie) zaczęło działać po 17.

    Pozdrawiam,
    Faszczu

  • 7. Data: 2009-06-23 20:04:02
    Od: karol <k...@k...pl>

    > Pozdrawiam,
    > Faszczu

    Siwetnie, a co tam u cioci?

  • 8. Data: 2009-06-23 22:40:46
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    karol <k...@k...pl> wrote:

    > Siwetnie, a co tam u cioci?

    Czyj jest ten mini-troll, skąd to przypełzło? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2009-06-24 07:24:51
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 23 Jun 2009 09:04:13 -0700 (PDT), Faszczu <f...@g...com>
    wrote:

    >Z tego co widzę (przynajmniej u mnie) zaczęło działać po 17.

    Pan na infolinii mętnei w ciągu dnai tłumaczył że to awaria nei z ich
    wini. A jak ruszyło to godzine później na deser miałem fest burzę nad
    Warszawą. I w jej trakcie pad węzła GTS na Intraco na Stawki skąd mam
    od nich radiiolinię w jedna lokalizajcę. A myślałem że po
    neiprzespanej nocy wczesneij się położę. ;-)

    Zdrówko