  • 11. Data: 2008-01-08 17:17:38
    Temat: Re: GTS CE sprzedany
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > ....zwlaszcza multimo... :P
    >
    > futszaK

    Byc moze w Netii tak wlasnie jest - ze glownym wyznacznikiem jest pozyskanie
    jak najwiekszej ilosci klientow nie patrzac na koszta. W GTS-ie troche jest
    inne podejscie - tam bardziej patrza na zyskownosc. Dlatego tak maly nacisk
    polozyli na sprzedaz Multimo.

  • 12. Data: 2008-01-09 01:18:42
    Od: "cze, skont stukash ?" <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    ttt pisze:

> [...]
    > inne podejscie - tam bardziej patrza na zyskownosc. Dlatego tak maly nacisk

    maly nacisk (slabe promocje, malo reklam) wynika z tego ze nie maja na
    to kasy. wejscie w BSA przez GTS byl strzalem w stope, nastpeny bedzie
    strzal w kolano, a potem resztke kupi netia (jak profuturo)

  • 13. Data: 2008-01-09 05:59:12
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > maly nacisk (slabe promocje, malo reklam) wynika z tego ze nie maja na to
    > kasy. wejscie w BSA przez GTS byl strzalem w stope, nastpeny bedzie strzal
    > w kolano, a potem resztke kupi netia (jak profuturo)

    Mylisz sie i to nawet bardzo. GTS zamiast wydawac kupe kasy w BSA wolal ta
    kase zainwestowac w podlaczenie klientow biznesowych, gdzie i zwrot z
    inwestycji bedzie wiekszy i zysk o wiele wiekszy. A z Netia mnie nie
    rozsmieszaj - nie stac ich na GTS, aktualnie praktycznie nie maja pieniedzy
    i musza szybko cos zrobic, aby zdobyc kase. I wlasnie robia bo sprzedaja
    udzialy w P4.