  • 1. Data: 2011-06-10 11:04:07
    Temat: GSX 600F - nie wkręca się na obroty
    Od: d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,
    dzisiejszego poranka - dla rozluźnienia - chciałem pojeździć moją Suzi,
    ale niestety odmówiła posłuszeństwa.
    Mianowicie, odpaliła pochodziła kilka sekund i zgasła.
    Kiedy próbowałem odpalić ją na ssaniu sytuacja nieco się poprawiła,
    pochodziła, jednak ilekroć kręciłem manetką gazu, tyle razy silnik gasł.
    Do mniej więcej 3000 obrotów i zdychał.
    Bez ssania nawet nie wchodził na 2000 obrotów.
    Nadmienię, że po wyłączeniu ssania wolne obroty wynosiły niewiele ponad
    500 rpm.

    Sytuacja wydaje mi się dziwna, zważywszy, że ostatnio trasa Tarnów -
    Kraków - Tarnów była pokonywana bez żadnych zarzutów, zarówno gdy używałem
    autostrady, jaki i starej dobrej Wielickiej obwodnicy.

    Co może być przyczyną?
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2011-06-10 11:16:40
    Temat: Re: GSX 600F - nie wkręca się na obroty
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl> napisała rzekomo
    z.pl
    > Witam,
    > dzisiejszego poranka - dla rozluźnienia - chciałem pojeździć moją Suzi,
    > ale niestety odmówiła posłuszeństwa.
    > Mianowicie, odpaliła pochodziła kilka sekund i zgasła.

    [ciach]
    Robiłeś coś z bakiem, kranikiem, filtrem paliwa?
    Zacząłbym od przypomnienia sobie czy zmieniałeś coś przy w/w elementach.

    Wygląda jakbyś miał problem z dopływem paliwa np. przez kranik
    podciśnieniowy, który nie dostaje podciśnienia z silnika.

    > Z góry dziękuję za pomoc.
    > Pozdrawiam

    Jeszcze nie ma za co.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 3. Data: 2011-06-10 11:21:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:

> [...]
    >
    > Wygląda jakbyś miał problem z dopływem paliwa np. przez kranik
    > podciśnieniowy, który nie dostaje podciśnienia z silnika.

    albo nie wszystkie gary chodzą bo np padła swieca.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-06-10 11:25:40
    Od: d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl>

    Jasionapisal

> [...]

    > Wygląda jakbyś miał problem z dopływem paliwa np. przez kranik
    > podciśnieniowy, który nie dostaje podciśnienia z silnika.

    Nic nie było robione.
    Wszystko tak jak z serwisu wyjechało i tak jest do tej pory.

    Paliwo jest w baku - tak koło połowy.

  • 5. Data: 2011-06-10 11:31:39
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "d0m1n1k_" <dbratko@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Wszystko tak jak z serwisu wyjechało i tak jest do tej pory.

    A co robili w serwisie ?

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2011-06-10 11:38:25
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Arni <a...@n...spam.pl> napisała rzekomo news:issumo$jnp$1@inews.gazeta.pl
    > albo nie wszystkie gary chodzą bo np padła swieca.

    Ale na ssaniu chodzi na wyższych obrotach. Poszedłem tym tropem.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 7. Data: 2011-06-10 11:41:33
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 10 Cze, 13:04, d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
> [...]
    > Mianowicie, odpali a pochodzi a kilka sekund i zgas a.
    > Kiedy pr bowa em odpali j na ssaniu sytuacja nieco si poprawi a,
    > pochodzi a, jednak ilekro kr ci em manetk gazu, tyle razy silnik gas .
    > Do mniej wi cej 3000 obrot w i zdycha .
    > Bez ssania nawet nie wchodzi na 2000 obrot w.
    > Nadmieni , e po wy czeniu ssania wolne obroty wynosi y niewiele ponad
    > 500 rpm.
    >
    > Sytuacja wydaje mi si dziwna, zwa ywszy, e ostatnio trasa Tarn w -
    > Krak w - Tarn w by a pokonywana bez adnych zarzut w, zar wno gdy u ywa em
    > autostrady, jaki i starej dobrej Wielickiej obwodnicy.

    A nie robiles ostatnio gaznikow?
    W moim imbryku byl podobny efekt i skonczylo sie na wymianie calych
    gaznikow.
    Powodem byly stare membrany i dysze.
    Nie dawalo sie wyregulowac ani mieszanki ani obrotow.

    pozdrawiam
    Bartek

  • 8. Data: 2011-06-10 11:41:51
    Od: d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl>

    Na ssaniu delikatnie wchodzi wyżej na obroty.

  • 9. Data: 2011-06-10 11:54:32
    Od: d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl>

    Bartek Kacprzaknapisal

> [...]
    > gaznikow.
    > Powodem byly stare membrany i dysze.
    > Nie dawalo sie wyregulowac ani mieszanki ani obrotow.

    Nie strasz mnie =/
    Motor jest z 2001 roku, więc mam nadzieje, że nie szykuje się SWAP motoru
    =|
    Modle się, żeby to były świece lub filtry.
    I czas najwyższy jeździć na Pb98+ a poczciwą 95oktanową bezołowiówkę sobie
    już darować.

  • 10. Data: 2011-06-10 12:01:22
    Temat: Re: GSX 600F - nie wkreca sie na obroty
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-10, d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

    > Nie strasz mnie =/
    > Motor jest z 2001 roku, więc mam nadzieje, że nie szykuje się SWAP motoru
    >=|
    > Modle się, żeby to były świece lub filtry.

    A kiedy te swiece wymieniales? Filtry? Filtr powietrza ale napewno nie
    powodowalby takiego efektu. A wczesniej sprobuj zmienic paliwo, moze
    jakas breje zatankowales.

    > I czas najwyższy jeździć na Pb98+ a poczciwą 95oktanową bezołowiówkę sobie
    > już darować.

    Nie ma znaczenia. Zeszly rok caly przelatalem na Vervie98, w tym jezdze
    tylko na 95 tankowanych na markowych stacjach - nie ma najmniejszego
    znaczenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200