  • 11. Data: 2009-08-09 19:31:59
    Temat: Re: GRISZA [WAW]
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 9 Sie, 12:21, Cender <m...@g...com> wrote:
    > Dzisiaj spotykamy sie w 2oo i zabieramy ze soba po jednym zniczu żeby
    > ustawić je na krawężniku po drugiej stronie ulicy przed 2oo...

    Mam nadzieje, ze zostana przynajmniej do poniedzialku.
    Wyjechalem akurat poza waw na weekend, a tez chcialbym znicz zostawic.

  • 12. Data: 2009-08-09 20:11:53
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc

    Zawsze w takich chwilach zastanawiam sie dlaczego zycie jest takie
    niesprawiedliwe???
    Gosc kochajacy sie w oldtimerach - w miare normalny, nie zaden zapierdalacz
    a sumie to to klasyczny rututniarz.
    Doswiadczony i z chlodna glowa.
    Mysle ze bedziemy Go zawsze dobrze wspominac zwlaszcza w czwatkowe
    spotkania.
    Mam tez nadzieje ze po drugiej stronie Grzesiek spotkal GOSCIA z Prachetta.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 13. Data: 2009-08-09 20:52:18
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus pisze:
> [...]
    > Gosc kochajacy sie w oldtimerach - w miare normalny, nie zaden
    > zapierdalacz a sumie to to klasyczny rututniarz.

    Na chwilę obecną ustalenia są następujące:
    Lecieli we dwóch, Grisza na Bonneville z Inter Motors, na skrzyżowaniu
    na prawym łuku wyjechała z prawej biała Vectra i stanęła, Grisza wpiął
    hample i poleciał na parkan od którego się odbił prosto w zaparkowany
    dalej samochód. Info od kolegi który przyjechał do 2OO po oględzinach
    miejsca wypadku.

    > Mysle ze bedziemy Go zawsze dobrze wspominac zwlaszcza w czwatkowe
    > spotkania.

    O ile będą ...
    Grisza wspólników ani dzieci nie miał, On to wszystko napędzał, wszyscy
    się zastanawiają czy to koniec Dwóch Kółek ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 14. Data: 2009-08-09 21:13:09
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Wielka strata [i]

    Czy wiadomo gdzie i kiedy pochowek i co dalej z 2oo?

    Koczis
    R1

  • 15. Data: 2009-08-09 21:18:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Koczis pisze:
    > Wielka strata [i]
    >
    > Czy wiadomo gdzie i kiedy pochowek i co dalej z 2oo?

    Eno, nie minęły jeszcze 24 godziny, dajcie se na luz, jak coś będzie
    wiadomo to ktos to tu napisze, nie ?

  • 16. Data: 2009-08-10 05:52:39
    Od: AlF <s...@g...com>

    RIP

  • 17. Data: 2009-08-10 08:48:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Don Pedro pisze:

    Hej

    > obym się mylił, ale właśnie miałem dwa telefony, że Grisza nie żyje. Mam
    > nadzieję, że ktoś zaprzeczy.

    Echhhhh... :(

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 18. Data: 2009-08-10 11:09:33
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Magic wrote:

> [...]
    > Grisza wspólników ani dzieci nie miał, On to wszystko napędzał,
    > wszyscy się zastanawiają czy to koniec Dwóch Kółek ...

    IMO
    bez Griszy to juz nie beda 2oo :(

    --
    Pryzmat (Jacek)