  • 21. Data: 2014-08-16 22:04:17
    Temat: Re: GPS Nawigacja
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-16 20:11, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Mapa już żyje, czy żeby ją przesunąć trzeba do menu wychodzić?

    Mapa żyje od dawna, ale zupełnie niepotrzebne i niebezpieczne
    przesuwanie w czasie nawigacji :-P jest dostępne tylko w nowszych
    urządzeniach - go 400 bodaj jest najtańsze.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 22. Data: 2014-08-16 23:35:51
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie, mam na myśli przełączenie z ekranu z mapą na ekran z kto dzwoni.
    > Akurat w Paryżu jazda na słuch nie była momentami taka oczywista.

    Automatycznie sie przelacza i pokazuje kto dzwoni. Powrot do trasy nawigacji
    to przycisk home i ikona mapy czyli 2 dotkniecia paluchem i jedziesz dalej
    oczywiscie nie zrywajac polaczenia. Nie ma jakiejs tragedii :)

  • 23. Data: 2014-09-15 11:23:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Aug 2014 16:45:23 +0200, w
    <53eccb7e$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>, Użytkownik_zyga
    <z...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Witam,
    >
    > Mialem GPS-a marki Lark FreeB. 35.7, ale cos mu sie stalo i jestem zmuszony
    > kupic nowy.
    > Teraz moje pytanie, jaki GPS kupic, ktorej firmy polecacie?
    > Przy Larku mialem aktualizacje platne, a widze ze w innych firmach jest
    > uaktualnienie dozywotnie.
    > Jeszcz eraz prosze o dorade, ajki GPS kupic?

    Smartfon z transmisją danych. Roczny abo na Naviexperta 37zł.

  • 24. Data: 2014-09-15 11:23:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Aug 2014 18:48:29 +0200, w
    <53ece84e$0$2233$65785112@news.neostrada.pl>, Użytkownik_zyga
    <z...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Czy mapy sa dokladne?

    Jeżeli chodzi o Polskę, to mapy TomToma są kiepskie.

  • 25. Data: 2014-09-15 11:55:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    <z...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Smartfon z transmisją danych. Roczny abo na Naviexperta 37zł.

    Smartfon/tablet z Androidem to niezly wybor, ale naviexperta widze
    99zl, gdzie ta promocja za 37 ?

    No i wybor map jest wtedy wiekszy - darmowe Mapfactor i BeOnRoad sa
    calkiem niezle, a mapy OSM w miare dobre i aktualne, przynajmniej w
    Polsce.
    A moze nawet osmand zadziala.

    Ale tak patrze na allegro - jest troche dziwnych sprzetow ponize
    200zl, rzekomo z aktualizacjami map ...

    J.

  • 26. Data: 2014-09-22 10:36:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Sep 2014 11:55:06 +0200, w
    <5416b77d$0$2367$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Smartfon/tablet z Androidem to niezly wybor, ale naviexperta widze
    > 99zl, gdzie ta promocja za 37 ?

    Pewien portal.

    > No i wybor map jest wtedy wiekszy - darmowe Mapfactor i BeOnRoad sa
    > calkiem niezle, a mapy OSM w miare dobre i aktualne, przynajmniej w
    > Polsce.
    > A moze nawet osmand zadziala.

    Ale nie masz traffica.
    I Naviexpert jest szybki, pójdzie nawet na zabytkach.