  • 1. Data: 2010-04-30 06:27:51
    Temat: [GDANSK] - pomoc w oględzinach moto
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    Witam.

    Prawko jest i teraz szukam mojego 1-go moto. Budżet mocno ograniczony.
    Trafiłem na coś takiego Honda XL 125 VARADERO
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M185743
    0
    Moto na fotkach ładne, przebieg jak na ten rok chyba mało wiarygodny -
    tyle co ja widzę :)

    Na moto zupełnie się nie znam i potrzebował bym pomocy przy oględzinach.
    Czy jest ktoś z Gdańska i mógłby podjechać dla mnie obejrzeć to moto?
    Odwdzięczę się czteropakiem :)

    pozdrawiam,
    Glexu
    GG#5145747