eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmFresh, przekierowania i notka smsFresh, przekierowania i notka sms
  • Data: 2011-10-26 06:04:53
    Temat: Fresh, przekierowania i notka sms
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie,

    Mam ci ja Play Fresh. Jak wprowadzili notkę sms
    wyłączyłem, choćby z uwagi na infantylne teksty (czy do ciężkiej
    cholery w Playu myślą, że mało dzwonią tylko dzieci?)
    przez STOP NOTKA na 8042.

    No i niedawno zauważyłem, że jak odbiorca jest zajęty
    (prowadzi rozmowę), to dzwoniący słyszy tylko pip-pip-pip
    i widzi komunikat "Połączenie nie może być zrealizowane".
    Połączenie oczekujące- wyłączone. Próba wyłączenia przekierowań
    (wszelkich)- teoretycznie OK, w praktyce zostają. Próba wyłączenia
    selektywnego- "niedozwolone" (taka ich mać).
    Po paru minutach googlania- jest rozwiązanie. Przekierowanie
    "gdy niedostępny" i "gdy nie odbiera"- na pocztę głosową
    (790200200). "Gdy zajęty"- na numer 790 998 725
    (było wstawione domyślnie 790 998 729 i, co ciekawe,
    ustawia się tak, gdy spróbuję _wyłączyć_ przekierowania).
    No i teraz jest jak trzeba- sygnał zajętości.

    Nie da się tego ustawić jak biali ludzie przez
    selektywne wyłączenie przekierowań, czy ja coś źle robię?
    Z włączoną notką też tak jest?

    Do BOKu nawet nie pisałem, próżny trud ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: