eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmFresh, przekierowania i notka smsRe: Fresh, przekierowania i notka sms
  • Data: 2011-10-27 05:14:07
    Temat: Re: Fresh, przekierowania i notka sms
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 26-10-2011 16:03, SDD rzecze:

    > W Play nie da sie calkowicie wylaczyc przekierowan w przypadku zajetosci
    > (67) i nieosiagalnosci (62).
    > Wykaczenie przekierowania powoduje wlaczenie przekierowania na specjalny
    > numer "systemowy" 790998729.
    >
    > Teoretycznie numer ten nie gryzie i powinien generowac stosowna reakcje
    > - zajetosc (badz wyslanie sygnalizacji o zajetosci do sieci
    > wywolujacego) przy zajetosci oraz odtworzenie komunikatu o
    > niedostepnosci (badz wyslanie sygnalizacji o niedostepnosci do sieci
    > wywolujacego) przy niedostepnosci.

    A w praktyce się pieprzy i dzwoniący ma trzy pipnięcia
    i komunikat "połączenie nie może być zrealizowane". Poprawna
    sygnalizacja zajętości jest przy przekierowaniu na 790998725.

    Dzięki za wyjaśnienia, może kiedyś komuś z podobnym problemem
    się przyda...


    --
    Dominik (& kąpany)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: