  • 1. Data: 2010-07-18 15:24:59
    Temat: Fresh - dla wybranych za doładowanie 5zł gratis 5zł
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.
    Nie wiem co oni wymyślają, znajomy dostał od Playa sms z taką zachętą, aby
    doładować za piątaka i wysłać kod a otrzyma drugiego. I dostał. Może
    dlatego że bardzo rzadko i mało zasila...

    --
    Pozdrawiam, Piotr

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 2. Data: 2010-07-20 20:34:31
    Od: Karol <k...@n...pl>

    Dnia 18.07.2010 Piotr M <x...@x...xx> napisał/a:
> [...]
    > doładować za piątaka i wysłać kod a otrzyma drugiego. I dostał. Może
    > dlatego że bardzo rzadko i mało zasila...

    witam
    mi cos podobnego przyslali ale tam nie bylo nic o doladowaniu:
    "Wymienimy Twoje 5 zl na 10zl.wyslij kod *111*81*1#. Promocyjne zlotowki
    mozesz wykorzystac przez 30dni" nie korzystalem ale pewnie te 5 zetow co
    zdejma z konta tez przepadnie po 30dniach o ile tego sie nie wykorzysta.

    --
    pozdrowienia
    karol