  • 1. Data: 2012-09-17 00:07:23
    Temat: FreeM zaprzestaje świadczenia usług
    Od: orcio <m...@g...com>

    W dniu 30.09.2012 FreeM zaprzestaje świadczenia usług. Niestety u mnie się
    pośpieszyli i już dziś karta nie loguje się do sieci... Użytkownicy dajcie znać jak u
    Was w tym temacie.

    orcio

  • 2. Data: 2012-09-17 00:25:24
    Temat: Re: FreeM zaprzestaje świadczenia usług
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-17 00:07, orcio pisze:
    > W dniu 30.09.2012 FreeM zaprzestaje świadczenia usług. Niestety u mnie się
    > pośpieszyli i już dziś karta nie loguje się do sieci... Użytkownicy dajcie znać jak
    > u Was w tym temacie.

    Szkoda. Fajny numer można było sobie wygenerować i przenieść do innego opka.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2012-09-24 15:09:02
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-09-17 00:25, Krystek pisze:

    > Szkoda. Fajny numer można było sobie wygenerować i przenieść do innego
    > opka.
    >
    > K.

    Się loguje, okolice 3miasta

    --