  • 11. Data: 2010-08-12 09:30:10
    Temat: Re: Frajerzy wierzący w bezpieczeństwo SUVów powinni zobaczyć fotki
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Lublin lepiej wyszedł z czołówki niż Hummer...
    > (zakładając, że to jest Lublin... niektóre fotki sugerują, że to może być
    > coś o kształcie Cantera, ale to wtedy jeszcze gorzej dla Hummera - bo w
    > canterze przed kierowcą jest kawałeczek plastiku i cienka blacha)

    Czy lepiej..
    "Hummer" jak widac ciety nie byl... Zreszta te H3 sa zrobione na bazie
    jakiegos amerykanskiego gowna (chyba Chevroleta Coloardo) i z Hummerem maja
    wspolna tylko nazwe. Do tego ten przesmiewczy topic umocuj w relacji
    jakiegos badziewka w sytul Focusa czy nawet Insigni z tym wlasnie Lublinem a
    wtedy pogadamy!

    W dostawczakach przednie zawieszenie a w tym belki, oraz podluznice sa
    znacznie solidniejsze niz w osobowkach/SUVach, ponadto niewykluczone, ze
    podluznice w tym lublinie sa wyzej niz w H3. Na koniec - nic nie napisali,
    czy pasazerka miala zapiete pasy, bo przestrzeni na przezycie w tym miejscu
    jest dosc sporo.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-08-12 10:24:50
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    Nie wierzę w bezpieczeństwo w żadnym aucie, jednak wiem, że kiedy kilka lat temu
    gościu w UNO przy 70km./h. wjechał mi w bok CR-V to ja odjechałem o własnych
    siłach. Nawet poduszki nie strzeliły, żadna szyba, żaden klosz. Zdarty bok ale
    zawieszenie wytrzymało (zgiął się lekko wahacz), a UNO nie miało przodu w ogóle,
    i przedniej szyby.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 14. Data: 2010-08-12 10:43:52
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/12690,1668789,0,1,daewoo-uderzyl
    o-w-hummera--pasazerka-
    nie-
> [...]
    > coś o kształcie Cantera, ale to wtedy jeszcze gorzej dla Hummera - bo w
    > canterze przed kierowcą jest kawałeczek plastiku i cienka blacha)

    Z tego co pamiętam bezpieczeństwo w H1 i H2 to dramat,
    rozwalisz to każdym dość ciężkim autem (byle tylko wyższym).

    H3 nie wiem, może już być lepiej bo to bardziej osobowy samochód.

    za to są bezpieczne suvy, na przykład VW np Volvo i nie Audi q7 ;)

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2010-08-12 10:44:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 12 Aug 2010 09:30:10 +0200, P_ablo napisał(a):

> [...]
    > wspolna tylko nazwe. Do tego ten przesmiewczy topic umocuj w relacji
    > jakiegos badziewka w sytul Focusa czy nawet Insigni z tym wlasnie Lublinem a

    prawie jak Radio Erewań...
    H2 (a nie H3) jest zrobiony na bazie Chevroleta Tahoe, który lekko licząc
    jest większy od tego dostawczaka.
    H3 jest wielkości typowego SUVa jak Cayenne czy Touareg, którego głównym
    zastosowaniem jest odwożenie dzieci do szkoły. Głównie dlatego, że
    blondynkowate żony bogaczy czują się w nich bezpiecznie.

    A jak sobie zobaczysz jeszcz raz topic i tym razem przeczytasz do końca,
    zauważysz, że o SUVach właśnie w nim pisałem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2010-08-12 10:58:09
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    neoniusz pisze:
    > Ta policjantka to debilka?
    > "Wielokrotnie apelowalismy juz o rozwage, o zwolnienie, o ostrozna jazde".
    > Taaa, bo kazdy sie spodziewa, ze na przeciwnym pasie ktos zasnie i w nas
    > wjedzie.

    Kierowca musi myśleć nie tylko za siebie i przewidywać sytuacje które
    mogą mieć miejsce.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-08-12 11:23:56
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 8/12/2010 10:58 AM, krzysiek82 wrote:

    > Kierowca musi myśleć nie tylko za siebie i przewidywać sytuacje które
    > mogą mieć miejsce.

    Dlatego ja bez szklanej kuli i kubka z fusami nie ruszam sie z domu:)

  • 18. Data: 2010-08-12 11:23:57
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > A jak sobie zobaczysz jeszcz raz topic i tym razem przeczytasz do końca,
    > zauważysz, że o SUVach właśnie w nim pisałem.

    Czyli mam rozumiec, ze samochod klasy Astry lepiej wyjdzie w konfrontacji z
    Lublinem niz taki "Hummer" czy inny SUV?!
    Chyba, ze... mam kupic zonie Lublina, bo przeciez nie Yaris ani Aygo...
    Ostatecznie zawsz emoge "zanabyc" SKOTa - ten taniej wyjdzie w zakupie a i
    lublin nie bedzie mial z nim szans...

    Przytoczeni przez Ciebie "frajerzy" wierza, ze KAZDY SUV jest
    _bezpieczniejszy_ od kazdego lzejszego i mniejszego nieSUVa a to jest
    zasadnicza roznica ... i pisze o prawdziwych SUVach a nie popierdolkach typu
    Kuga czy Qashqai...

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-08-12 15:57:19
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    Shadowchaser pisze:
    > Dlatego ja bez szklanej kuli i kubka z fusami nie ruszam sie z domu:)

    to ja chyba auto od Ciebie kupiłem. Masz na imię Helga i mieszkasz
    niedaleko Berlina ? ;D pełno szkła pod fotelem i jakieś fusy w bagażniku
    :) Wszystko mi się układa w jedną całość.

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-08-12 15:57:54
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > samochód.
    > za to są bezpieczne suvy, na przykład VW np Volvo i nie Audi q7 ;)

    A dlaczego VW tak a Q7 juz nie?

    --
    Picasso