  • 21. Data: 2010-08-25 11:35:03
    Temat: Re: Fotoradar + photoshop = kasa dla gminy? ;)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > optykę, która daje nałożony, przesunięty obraz ciemniejszy o kilka EV

    Czy chodzi o dodatkową optykę?

  • 22. Data: 2010-08-25 11:52:49
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-08-25 10:58, bma wrote:

    > Dokładnie tak, każde tradycyjne lusterko wsteczne w samochodzie ma taką
    > optykę więc to nic nadzwyczajnego. Wstyd dla dziennikarza który wypocił
    > taki artykuł. Powinien podkulić ogon i przeprosić za robienie ludziom
    > wody z mózgu.

    Dla niewtajemniczonyc - to ten dzyndzel pod lusterkiem. W nocy, jak ktos
    nas "oslepia" jadac za nami - pociaga sie za ten dzyndzel i lusterko
    pokazuje wzor podsufitki i nalozony na niego przez tego Sidela obraz
    tego co za nami, ale mocno przyciemniony...

    Pozdro

    Maseł

  • 23. Data: 2010-08-25 11:54:15
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-08-25 11:35, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy chodzi o dodatkową optykę?

    Sprawdz dzialanie swojego lusterka wstecznego w nocy - to jest tylko
    jedna optyka, ale patrzac pod roznymi kątami widzisz raz obraz
    "normalny", a raz przyciemniony i przesuniety...

    Pozdro

    Maseł

  • 24. Data: 2010-08-25 12:23:48
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://img94.imageshack.us/i/fototyk.jpg/
    > http://img820.imageshack.us/i/foto1sso.jpg/

    a tak a propos, moze to bylo z takiego fotoradaru? ;-)
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-straz-mie
    jska-jak-talibowie,nId,294166
    jezeli sie polamie to tutaj
    http://tinyurl.com/38xwcwf

    brat

  • 25. Data: 2010-08-25 12:40:37
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-08-25 10:52, J.F. pisze:
    > W efekcie mamy to co na zdjeciu - robione w nocy z lampa blyskowa,
    > jasna plama w miejscu tablicy [odblaskowa], i jednoczesnie ta sama
    > tablica przyciemniona i czytelna, ale przesunieta. Wraz ze swiatlami
    > odblaskowymi po bokach.
    > I tylko zastanawia czemu tak ciemno o godzinie 8:50 w lipcu.

    Wszystkie zdjecia z fotoradarów jakie dostałem, wyglądały podobnie do
    tego przedstawionego w tym pseudoartykule. Tablica rejestracyjna jest na
    głównym zdjeciu prześwietlona, ponieważ zdjęcie jest wykonywane tak aby,
    w miarę czytelny byl kierujący. Tablica rejestracyjna umożliwiające
    identyfikacje auta umieszczona jest obok. Kierowca z artykułu jest
    niezłym debilem, podobnie autor tegoż jak i ludzie radośnie podniecający
    się tą paskudną strażą miejską i jej fotoszopem ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 26. Data: 2010-08-25 12:44:02
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    > I tylko zastanawia czemu tak ciemno o godzinie 8:50 w lipcu.

    Nie ciemno, tylko slonce sie odbilo w tylnej klapie (widac na zdjeciu, cala
    klapa jest przeswietlona).

    Pozdrawiam.

  • 27. Data: 2010-08-25 12:47:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 12:40:37 +0200, Mikołaj Tutak wrote:

> [...]
    >tego przedstawionego w tym pseudoartykule. Tablica rejestracyjna jest na
    >głównym zdjeciu prześwietlona, ponieważ zdjęcie jest wykonywane tak aby,

    Czy mi sie wydaje czy FR w dzien nie blyskaja ?

> [...]
    >niezłym debilem, podobnie autor tegoż jak i ludzie radośnie podniecający
    >się tą paskudną strażą miejską i jej fotoszopem ;)

    Hej, nie wymyslaj ludziom od debili bez powodu.
    Dostal zdjecie jakie dostal, moze to jego pierwsze, zauwazyl ze cos
    jest nie tak - debile to raczej w SM pracuja, jesli ustawiaja
    urzadzenie tak ze moga sie narazic na zarzuty :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-08-25 12:49:18
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-08-25 10:48, Wojtek pisze:

    > Wiadomo, że taki efekt może się zdarzyć, ale jeżeli to zdjęcie z
    > fotoradaru faktycznie wygląda tak jak na skanie w gazecie to moim zdaniem
    > powinno ono od razu wylądować w koszu.
    >
    > W żadnym wypadku nie można na podstawie zdjecia na którym W ŻADEN SPOSÓB
    > nie można odczytać choćby FRAGMENTU numeru rejestracyjnego wystawiać
    > mandatu...

    Dobrze się czujesz? Którego fragmentu rejestracji nie widzisz? Dla
    ułatwienia WZ 6903A, czego ci brakuje w tym numerze?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 29. Data: 2010-08-25 12:54:08
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-08-25 11:35, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy chodzi o dodatkową optykę?

    O taka optykę jaka masz w lusterku wstecznym np. w swoim Ceedie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 30. Data: 2010-08-25 12:59:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com> napisał w
    wiadomości news:i52soc$c8v$1@news.onet.pl...

    > O taka optykę jaka masz w lusterku wstecznym np. w swoim Ceedie.

    Że niby jednocześnie pokazuje dwa razy ten sam element samochodu za mną?
    Dziwne, nic takiego moje lusterko nie posiada. ;-)