  • 81. Data: 2010-08-26 22:58:30
    Temat: Re: Fotoradar + photoshop = kasa dla gminy? ;)
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 15:00:25 +0200, "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote:

    > Dodatkowo, skończy stawianie się fotoradarów w
    >bezsensownych miejscach i na każdy fotoradar SM będzie musiała dostawać
    >specjalne pozwolenie. Jak to wyjdzie w praktyce to cholera wie.

    Teraz też SM musi, teoretycznie, zgłosić komendantowi policji na swoim
    terenie miejsce rozstawienia fotoradaru. Jak jest? W praktyce nie
    zgłasza. Jak bedzie? Troche szumu w mediach, potem po staremu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 82. Data: 2010-09-01 20:26:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:12:39 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Art. 78 ust. 4 PoRD:
    > "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na
    > żądanie uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do
    ^^^^^^^^^

    A nie kto kierował. Ja NIE WIEM kto kirował pojazdem. Wiem tylko komu dałem
    kluczyki. Capisci?

    --
    ___________ (R)

  • 83. Data: 2010-09-01 20:27:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 20:01:38 +0200, MadMan napisał(a):

    > Ten paragraf nie nakazuje podać kto kierował pojazdem.
    > Hint: "lub użytkowania". Mogę powierzyć pojazd sąsiadce bez PJ żeby
    > sobie przewiozła meble, kierował będzie jej syn którego nie znam.

    Przede wszystkim - nie wiesz kto kierował. Wiesz komu dałeś kluczyki, może
    wiesdz, kto pojazdem odjechał. Ale kto za 5 minut kierował nie wiesz.

    --