  • 31. Data: 2010-12-13 18:13:18
    Temat: Re: Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Dec 2010, Artur Maśląg wrote:

    > Gdybyś uczciwie podchodził do sprawy, to byś tego orzeczenia nie
    > podawał jako przykładu w zakresie omawianego tematu.

    Fakt, uwaga odnosić się miała się do postu rozpoczynającego wątek,
    nie sprawy opisanej przez Jotte, mea culpa - źle wpiąłem!

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-12-13 21:40:15
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie posądzam Cię o kłamstwo, ale nie chce mi się wierzyć w to co Ty i paru
    > innych Kolegów piszecie. Naprawdę w tym kraju króluje aż takie
    > pojebstwo???
    Naprawdę.
    Chodzę ciągle z poranioną brodą, bo tak mi szczęka wciąż opada jak widzę, co
    się w tym kraju przechodzi.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2010-12-13 21:40:35
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > A się odwołał ot tego "inteligentnego" wyroku? Cze olał sprawę i
    > przygłupiego sędziego?
    Nie wiem, dawno było. Orzeczenie kolegium ds wykroczeń, to chyba trzeba było
    skarżyc do sądu.
    Ale było, jak opisałem.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2010-12-13 22:22:24
    Temat: Re: Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A kto miał wiedzieć i zgłosić że danego znaku nie ma?

    Praktyczna sytuacja:
    przejeżdzasz na lewą strone jezdni i parkujesz na chodniku po lewej, bo tam
    jest cokolwiek, sklep.
    Podjezdza sm/policja i dostajesz mandat za parkowanie na zakazie.
    Zakaz jest 200m dalej przed Tobą, oczywiście w przeciwną strone bo tak
    stanowią przepisy.
    Odwołujesz sie ponieważ nie widziałes znaku?

    Jacek

  • 35. Data: 2010-12-14 03:09:13
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-12 14:01, J.F. pisze:

    > Zdjecia masz ? Bez zdjec sie nie liczy. Chyba ze swiadka znajdziesz -
    > np wieksza ilosc z tych fotografowanych :-)

    Sytuacja:

    Gil wali DK8 ... naród jedzie 30 - 40 km/h ... Gil, że
    stuknięty, leci te 80 - 100 km/h ...

    Stoją w Białej ...

    - Panie kierowco, wie pan jaka jest przyczyna zatrzymania ?
    - nie mam pojęcia
    - zakaz wyprzedzania obowiązywał i obszar zabudowany ... jechał
    pan 107 km/h przy dozwolonych 50 i wyprzedzał pan na zakazie
    wyprzedzania ...
    - niemożliwe
    - jak to nie możliwe ?
    - no nie było zakazu, ani zabudowanego ...
    - a były, były ...
    - a gdzie ?
    - a tam, widzi pan ?
    - nie widzę, ale skoro pan władza tak mówi, z chęcią cofnę, pan
    odśnieży znaki i drogę, ja sfilmuję jak pan odśnieża bo mam
    kamerę i wtedy porozmawiamy o wykroczeniu. P.S. Kamera, która
    miga na czerwono, ta, którą widzi Pan na podszybiu
    zarejestrowała biały prostokąt i białe kółko oraz Wasz radiowóz,
    a za chwilę zarejestruje jak czyści pan znak ... będą to idealne
    dowody dla sądu. Szkoda, że nie nagrywa dźwięku ...
    - a spierdalaj pan ...

    KURTYNA ! :)

    6008

  • 36. Data: 2010-12-14 08:32:36
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-12-13 22:22, Jacek pisze:

    > Praktyczna sytuacja:
    > przejeżdzasz na lewą strone jezdni i parkujesz na chodniku po lewej,

    Co ma jedno do drugiego?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 37. Data: 2010-12-14 10:53:41
    Temat: Re: Re: Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I tu akurat racja, na 100% wiedział.

    100% ? Jak to wyliczyłeś ?

  • 38. Data: 2010-12-14 10:58:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > 100% ? Jak to wyliczyłeś ?

    Z głupoty pedalarzy.
    Już niejeden udowadniał, że ma gdzieś ścieżkę obok i będzie jechał po
    jezdni.
    Zarówno w autopsji, jak i na tej grupie.
    To że ktoś się uparł i trafił przed sąd z podobnym pomysłem, to dokładnie
    ten sam przypadek.

    Gdyby faktycznie nie wiedział, to posypałby głowę popiołem i wypadł z tej
    jezdni na ścieżkę następnym razem, zamiast się ciskać.

  • 39. Data: 2010-12-14 11:05:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Ten Twój teoretyczny "poszkodowany" doskonale wiedział jak się sytuacja
    > przedstawia i próbował ją wykorzystać na swoją korzyść (co mnie
    > specjalnie nie dziwi). Są ocenił materiały w sprawie i wydał stosowne
    > orzeczenie. Jest różnica między świadomym a nieświadomym działaniem.
    > Jeżdżąc dzień w dzień po tej samej trasie doskonale wiem jakie jest
    > oznakowanie i jak się ruch odbywa. Jeżeli nagle zniknie np. zakaz
    > ruchu, czy kielnia i nie ma informacji o zmianie organizacji ruchu
    > to dzwonię na policję, bądź do zarządcy drogi, a w nie wykorzystuję
    > zaistniałą sytuację. ...

    Co to za brednie ? Znaki są po to by informować a nie po to by je pamiętać.
    Nawet jeśli ktoś jakiś znak zapamięta to jest to zasadniczo błędne podejście
    bo oznakowanie zmienia się i tak jak jakiś znak może zniknąć tak może
    pojawić się. Poza tym jakby sprawdzić czy ludzie te znaki znają na drogach
    którymi ciągle jeżdżą to by się raczej okazało, że nie. Bo takich znaków na
    drodze mają setki a nie jeden o który akurat chodzi. Może podświadomie
    znają, ale to nie jest ta świadomość o której w prawie chodzi.

  • 40. Data: 2010-12-14 14:39:09
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co ma jedno do drugiego?

    że znak który jest, ale go "nie widać" nadal obowiązuje.

    Jacek