  • 1. Data: 2010-09-05 20:12:45
    Temat: Formularz kontaktowy - modal jquery
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Czesc!

    Poszukuje skryptu do jquery, ktory pozwala na utrzymywanie z boku strony
    przycisku do kontaktu (przycisk ten przesuwa sie wraz ze scrollowaniem
    strony gora-dol i jest zawsze widoczny), ktory po wcisnieciu otwiera modalne
    okno z formularzem kontaktowym.

    Widzialem to na wielu stronach, ale nie mam pomyslu jak to teraz w googlach
    znalezc:)

    A pewnie grupowicze maja to w swoich archiwach gdzies wrzucone do
    ulubionych.

    Pomozecie?:)

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl - Monitoring Komputera

  • 2. Data: 2010-09-06 07:05:36
    Temat: Re: Formularz kontaktowy - modal jquery
    Od: "W.S." <s...@g...pl>

    W dniu 05.09.2010 22:12, Gabriel pisze:
> [...]
    > znalezc:)
    >
    > A pewnie grupowicze maja to w swoich archiwach gdzies wrzucone do

    css position: fixed

    --
    W.S.

  • 3. Data: 2010-09-06 14:54:23
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "W.S." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > css position: fixed

    Dzieki. Ale to to wiem:)
    Ja po prostu szukam konkretnego skryptu/rozwiazania w jquery. Juz
    zrobionego.
    W google szukalem wlasnie pod haslami "jquery fixed scrolling contact" i pod
    podobnymi. Ale nie znalazlem.

  • 4. Data: 2010-09-06 18:17:22
    Od: "Jordan Szubert" <n...@p...na.razie>

    Dnia 06-09-2010 o 16:54:23 Gabriel <z...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > zrobionego.
    > W google szukalem wlasnie pod haslami "jquery fixed scrolling contact" i

    ale po co Ci kwadratowe kolo, jak masz okrągłe?

    --
    Jordan Szubert

  • 5. Data: 2010-09-06 21:44:13
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Jordan Szubert" <n...@p...na.razie> napisał w wiadomości

    > ale po co Ci kwadratowe kolo, jak masz okrągłe?

    :) Niekiedy trza:)

    Dla potomnych coby w googlach nie zginelo:
    http://kitchen.net-perspective.com/open-source/scrol
    l-follow/
    W koncu znalazlem diabelstwo;)