  • 41. Data: 2010-06-15 23:11:45
    Temat: Re: Ford Focus RS w akcji ...
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 15.06.2010 Olleo <o...@t...pl> napisał/a:

    > To zalezy jak patrzec.

    Nie zależy. To auto nie jest autem seryjnym.

    http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_11273/Sedan_wra
    ca_na_N%C3%BCrburgring.html

    "Mógłby to być najszybszy seryjnie produkowany sedan. Mógłby, ale jednak
    nie jest. Dlaczego? Subaru bowiem przyznaje, że niestety, nie była to do
    końca fabryczna wersja WRX STI. Pod maskę trafiła na przykład większa
    turbina, zamontowano mocniejsze hamulce, a błotniki i maska w
    przeciwieństwie do produkcyjnej wersji były aluminiowe."

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 42. Data: 2010-06-15 23:30:57
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    >  Przeczytał, że to
    >  a) mieszanka części ze Spec C i S205.
    >  b) auto przedprodukcyjne.
    >
    >  Czyli nieseryjne. Jak do tej pory

    I nigdy nie twierdzil, ze inaczej.

    >  Uh-oh. WRC-e mają 300KM -- widzisz pewną analogię?

    Niespecjalnie. Wurce ograniczone sa do 300KM. Model rocznikowy 2009
    STI (tzw. lanos) tez ma 300KM, tyle ze nijak sie ma do Wurca. Nawet
    N14-tka to juz nie jest wurc :(

    >  I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t,
    >  prowadzone do tego przez Makinena, a nie jakiegoś specjalistę od
    >  Ringu, łoi wózki które są również czteropędne, mają ponad
    >  300KM/t i podobną masę. Cuda zdarzają się w bajkach Disneya.

    Ale to juz twoj problem, ze nie wierzysz. Zdaje sie przy biciu
    rekordow na Nurburgringu sprawdzaja samochod pod katem modow.

    --
    Olleo

  • 43. Data: 2010-06-15 23:43:39
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 15 Jun 2010 14:30:57 -0700 (PDT), Olleo <o...@t...pl>
    wrote:

    > I nigdy nie twierdzil, ze inaczej.

    A my porównujemy auta seryjne, a nie seryjne inaczej. Bo w takim
    przypadku każde można zmodyfikować tak, by poprawić konkretnie
    wynik.

    > Niespecjalnie. Wurce ograniczone sa do 300KM. Model rocznikowy 2009
    > STI (tzw. lanos) tez ma 300KM, tyle ze nijak sie ma do Wurca. Nawet
    > N14-tka to juz nie jest wurc :(

    No co Ty? A widzisz pewną analogię? Około 300KM, a jeżdżą
    inaczej?

    > Ale to juz twoj problem, ze nie wierzysz. Zdaje sie przy biciu
    > rekordow na Nurburgringu sprawdzaja samochod pod katem modow.

    Kto sprawdza? (I dlaczego fastestlaps.com nie listuje tego
    auta?)

    Jeśli w przyszłym roku Horst von Saurma ze Sport Auto zejdzie
    Imprezą STI MY11 poniżej 8:00, to jestem gotów ufundować Ci
    kratkę Noteckiego Niepasteryzowanego. Ale jestem dziwnie
    spokojny, że nie pojedzie (notabene ostatni testowany prze von
    Saurmę STI MY04 zrobił Ring w 8:24). Ba, nie będę zdziwiony, jak
    w ogóle go nie przetestują.

    A póki co odkładam 7:55 między fanbojskie bajki.

    r.

  • 44. Data: 2010-06-16 06:20:05
    Od: Olleo <o...@t...pl>

> [...]
    > turbina, zamontowano mocniejsze hamulce, a błotniki i maska w
    > przeciwieństwie do produkcyjnej wersji były aluminiowe."

    Zobaczymy, co bedzie z tego w 2011. Subaru od ladnych paru lat montuje
    aluminiowe maski, nie wiem jak blotniki. Sam sie ostatnio zdziwilem,
    jak leciutka jest maska od Forka MY'04.
    --
    Olleo