  • 31. Data: 2010-06-15 18:05:08
    Temat: Re: Ford Focus RS w akcji ...
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Tue, 15 Jun 2010 07:49:06 -0700 (PDT), Olleo napisal(a):
    > To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie
    > prototyp 2011, ale jako 2011, to to-be-seria ;) Moc kolo 320KM, wiec
    > wzrost 20KM wzgledem 2010 - mocniejsze heble, ciut wieksze turbo i
    > pare pomniejszych spraw.

    Lista modów liczy parę punktów... spoiler, zderzaki, maska, opony, klatka,
    fotele, pasy. Łączny koszt takiego STI to pewnie ze dwa focusy RS, skoro
    dzisiaj nowy STI to jakieś 200k PLN a Focus RS ~130.

    A ja osobiście jestem ciekaw jak będzie sobie dawać radę na torze nowa
    Alfa Romeo Guilietta QV 1.75T 235KM :)

    pozdrawiam,
    --
    scypo

  • 32. Data: 2010-06-15 20:29:15
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 15 Jun 2010 07:49:06 -0700 (PDT), Olleo <o...@t...pl>
    wrote:

> [...]
    > wzrost 20KM wzgledem 2010 - mocniejsze heble, ciut wieksze turbo i
    > pare pomniejszych spraw. Zaden dlubany byc nie mogl, skoro to bylo

    Tak? To u którego dealera mogę kupić taką mieszankę Spec C, S205
    i lekkich paneli? Jak dla mnie to auto jest tak samo
    ,,seryjne'', jak rekordowy GT-R R35.

    > Znacznie wieksze mody ma pierwszy lepszy zdlubany STI z
    > polskiej ulicy. Aha.. najwazniejsze, to silnik - 2.0 JDM, a nie EU
    > 2.5.

    A skąd wiesz, jak to auto było zmapowane?

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-06-15 20:37:47
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 15 Jun 2010 08:01:41 -0700 (PDT), Olleo <o...@t...pl>
    wrote:

    > p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i
    > wyjdzie, ze moznaby zejsc ponizej 7:30,

    Tak, tak. A z odrobiną treningu to nawet wynik Stefana Bellofa
    zostanie odesłany na ,,emeryturę''.

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-06-15 21:32:52
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Lista modów liczy parę punktów... spoiler, zderzaki, maska, opony, klatka,
    > fotele, pasy. Łączny koszt takiego STI to pewnie ze dwa focusy RS, skoro
    > dzisiaj nowy STI to jakieś 200k PLN a Focus RS ~130.

    Wydaje mi sie, ze to nie mody, a zmiany wzgledem modelu z 2010. Cos,
    co teoretycznie ma wejsc do serii 2011. Inna sprawa ile te tzw. "mody"
    kosztuja, a ile daja do wyniku. Klatka, ktora wazy? Fotele i pasy,
    ktore trzymaja? Zderzaki i spojler teoretycznie moga ciutke pomoc
    urwac ze sekunde na najdluzszych odcinkach.
    --
    Olleo

  • 35. Data: 2010-06-15 21:35:12
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    >  Tak? To u kt rego dealera mog kupi tak mieszank Spec C, S205
    >  i lekkich paneli? Jak dla mnie to auto jest tak samo
    >  ,,seryjne'', jak rekordowy GT-R R35.

    A czytac umie? Przeczytal, ze to prototyp modelu rocznikowego 2011?

    >  A sk d wiesz, jak to auto by o zmapowane?

    I znow - czytac umie? 20KM ponad serie z roku 2009/10, czyli 320KM.

    Jesli mamy rozmawiac o faktycznie zdlubanych imprezach, to poczekajmy,
    az przegonia po Nurburgring wersje Cosworth (395KM, 400Nm).
    --
    Olleo

  • 36. Data: 2010-06-15 21:35:50
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    >  Tak, tak. A z odrobiną treningu to nawet wynik Stefana Bellofa
    >  zostanie odesłany na ,,emeryturę''.

    Tam mial byc ;)
    --
    Olleo

  • 37. Data: 2010-06-15 22:25:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 15 Jun 2010 12:35:12 -0700 (PDT), Olleo <o...@t...pl>
    wrote:

    > A czytac umie? Przeczytal, ze to prototyp modelu rocznikowego 2011?

    Przeczytał, że to
    a) mieszanka części ze Spec C i S205.
    b) auto przedprodukcyjne.

    Czyli nieseryjne. Jak do tej pory

    > I znow - czytac umie? 20KM ponad serie z roku 2009/10, czyli 320KM.

    Uh-oh. WRC-e mają 300KM -- widzisz pewną analogię? Poza tym w
    moim słowniku ,,claim'' znaczy twierdzić. To znaczy że ktoś
    twierdzi że to auto ma 320KM, ale Subaru tego nie potwierdza:

    http://subaru.eu/index.php/en/about-subaru/news/3-su
    baru/117-new-subaru-wrx-sti-proves-faster-than-ever-

    I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t,
    prowadzone do tego przez Makinena, a nie jakiegoś specjalistę od
    Ringu, łoi wózki które są również czteropędne, mają ponad
    300KM/t i podobną masę. Cuda zdarzają się w bajkach Disneya.

    > Jesli mamy rozmawiac o faktycznie zdlubanych imprezach, to poczekajmy,
    > az przegonia po Nurburgring wersje Cosworth (395KM, 400Nm).

    Nono. Bellof już się przewraca w grobie na samą myśl o tym
    przejeździe.

    r.
    _____________

  • 38. Data: 2010-06-15 22:29:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 15 Jun 2010 12:32:52 -0700 (PDT), Olleo <o...@t...pl>
    wrote:

> [...]
    > ktore trzymaja? Zderzaki i spojler teoretycznie moga ciutke pomoc
    > urwac ze sekunde na najdluzszych odcinkach.

    Lekka maska i błotniki (fender to błotnik, a nie zderzak) oraz
    płyta pod silnikiem to tylko obniżenie środka ciężkości.
    Niewiele znaczący drobiazg.

    Lekkie, niższe fotele to znów parę kg i obniżenie środka
    ciężkości, znów niewiele znaczący drobiazg.

    Klatka czyli sztywniejsze nadwozie.

    Wystarczy że te niewiele znaczące drobiazgi dadzą pół sekundy na
    kilometrze.

    r.
    _____________

  • 39. Data: 2010-06-15 22:30:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 15 Jun 2010 12:35:50 -0700 (PDT), Olleo <o...@t...pl>
    wrote:

    > Tam mial byc ;)

    To tak na wszelki wypadek sprawdź, w ile minut Bellof
    ,,machnął'' Ring. Podpowiem Ci tylko, że szybszego od niego nie
    było od ponad dwudziestu lat.

    r.

  • 40. Data: 2010-06-15 22:32:05
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>