  • 11. Data: 2010-07-13 10:38:14
    Temat: Re: Ford Focus MkI - jaka blokada na skrzynię biegów?
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:
    > To wykup sobie dobre AC i spij spokojnie :-)

    AC mi wypłacą, ale auta mieć nie będę. Chodzi o odstraszenie tych
    najbardziej początkujących, żeby zaoszczędzić sobie problemu.

    Tomek

  • 12. Data: 2010-07-13 10:50:07
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik ...:::Tomek:::... napisał:

    > AC mi wypłacą, ale auta mieć nie będę. Chodzi o odstraszenie tych
    > najbardziej początkujących, żeby zaoszczędzić sobie problemu.
    Hehe, ci poczatkujacy jak to nazwales milosnicy cudzej wlasnosci nie patrza na nic
    tylko kradna a
    jak sie nie da to jeszcze auto uszkodza i zdewastuja. Jakis czas temu pisalem jak pod
    USiem w K-ach
    w passacie pokrzywili dosc maly lewarek skrzyni biegow bo nie mogli odjechac autem z
    blokada,
    lewarek byl zgiety o 90st(lezal na konsoli srodkowej) a przy okazji cos rozwalili
    przy stacyjce i
    radiu nie wspomne o zamkach :-(
    Natomiast ci co wiedza jak krasc to i tak sobie poradza z zabezpieczeniem lub odejda
    jesli zbyt duzo
    roboty. Ja mam blokady skrzyni w dwoch autach (bear look czy jak to sie tam zwie)ale
    tylko po to aby
    ubezpieczeniowym wymaganiom stalo sie zadosc, z alarmu od dawna zrezygnowalem bo to
    nic nie daje a
    tylko ludzi wkurza na osiedlu :-).
    Takie zabezpieczenia to najwyzej dla dzieciakow dzialaja lub pijanych debili.
    Pokazywali w
    pogromcach mitow jak latwo sie lamie kierownice jak na niej jest blokada zalozona :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-07-13 10:56:01
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-13 09:57, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Mon, 12 Jul 2010 21:50:31 +0200,
    > ...:::Tomek:::... <t...@N...space.pl> screamed:
    >>

    > Niedźwiedź.

    Zdecydowanie. Dobry instalator ładnie to wstawi i z zewnątrz niemal nie
    widać, bardzo wygodnie się to obsługuje. Oczywiście musi być dobrze
    wstawiona, bo inaczej za parę miesięcy będziesz robić remont okolic
    wajchy (włożony trzpień nie może zbyt mocno naciskać na bebechy). Jeśli
    koniecznie chcesz funkcję odstraszającą to pooklejaj sobie szyby
    nalepkami które dostaniesz w komplecie. Tylko jak dla mnie to trochę jak
    "drogi włamywaczu, mam alarm x, blokadę y, no to już wiesz jakie
    narzędzia przynieść na włam" :)

    --
    MZ