-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.wereti
s.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-medi
a.com!fx47.ams4.POSTED!not-for-mail
From: "jedrek" <w...@...on>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Ford Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory
przesuwania
Lines: 21
Organization: j
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.4657
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4913
Message-ID: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
X-Complaints-To: https://www.astraweb.com/aup
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Nov 2020 10:29:16 UTC
Date: Fri, 20 Nov 2020 11:29:15 +0100
X-Received-Bytes: 2243
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687729
[ ukryj nagłówki ]Znana przypadłość w wielu Fordach, że z czasem w zespole odpowiedzialnym za
ustawienie kierunku nawiewu powietrza: szyba, dół-nogi, przód-kierownica.
Mechanizm zaczyna ciężko chodzić (u jednych jak zimny u innych jak nagrzany)
i w końcu końcówka na sprężystej przedłużce ukryszyła się i zakończyła się
możliwość regulacji i można sobie kręcić pokrętłem, które ma teraz zerwane
przeniesienie siły na mechanizm wyboru kanału nawiewu.
Sama wymiana tej końcówki niewiele wniesie (bo nowa też się zerwie), póki w
zespole nie dokona się jakichś smarowań i podmiany (wyrzucenia) spraciałych
elementów gumowych stawiających opór. Tak aby przestało się to blokować po
dłuższym przestoju mechanizmu. Czyli jest potrzeba wymontowania tego
końcowego zespołu regulacji kanału nawiewu, poszukiwana instrukcja
wymontowania tego zespołu.
Bazując trochę na opisie
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=17
85228 oraz
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=57
575, udało się
zdemontować sam panel z pokrętłami, czyli ten zespół w całości
https://www.otomoto.pl/oferta/panel-sterowania-nawie
wu-ford-fiesta-1-4tdci-2002-ID6Dm3nf.html,
ale dalszy dostęp mocno utrudniony (ciężko tam dalej nawet łapę wcisnąć -
także od strony zdemontowanego schowka) i przydałby się jakiś najlepiej film
instruktażowy co dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.20 20:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-12 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-12 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-12 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Kraków => PHP Full Stack Developer <=
- 2025-02-12 Karta dźwiękowa stereo
- 2025-02-12 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-12 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-12 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-12 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-02-12 Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- 2025-02-11 Mini pecet
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=