-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.wereti
s.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-medi
a.com!fx47.ams4.POSTED!not-for-mail
From: "jedrek" <w...@...on>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Ford Fiesta 2002 - wymontowanie zespołu nawiewu na szybę, duże opory
przesuwania
Lines: 21
Organization: j
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.4657
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4913
Message-ID: <0UMtH.94028$LMma.14059@usenetxs.com>
X-Complaints-To: https://www.astraweb.com/aup
NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Nov 2020 10:29:16 UTC
Date: Fri, 20 Nov 2020 11:29:15 +0100
X-Received-Bytes: 2243
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2687729
[ ukryj nagłówki ]Znana przypadłość w wielu Fordach, że z czasem w zespole odpowiedzialnym za
ustawienie kierunku nawiewu powietrza: szyba, dół-nogi, przód-kierownica.
Mechanizm zaczyna ciężko chodzić (u jednych jak zimny u innych jak nagrzany)
i w końcu końcówka na sprężystej przedłużce ukryszyła się i zakończyła się
możliwość regulacji i można sobie kręcić pokrętłem, które ma teraz zerwane
przeniesienie siły na mechanizm wyboru kanału nawiewu.
Sama wymiana tej końcówki niewiele wniesie (bo nowa też się zerwie), póki w
zespole nie dokona się jakichś smarowań i podmiany (wyrzucenia) spraciałych
elementów gumowych stawiających opór. Tak aby przestało się to blokować po
dłuższym przestoju mechanizmu. Czyli jest potrzeba wymontowania tego
końcowego zespołu regulacji kanału nawiewu, poszukiwana instrukcja
wymontowania tego zespołu.
Bazując trochę na opisie
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?p=17
85228 oraz
https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=57
575, udało się
zdemontować sam panel z pokrętłami, czyli ten zespół w całości
https://www.otomoto.pl/oferta/panel-sterowania-nawie
wu-ford-fiesta-1-4tdci-2002-ID6Dm3nf.html,
ale dalszy dostęp mocno utrudniony (ciężko tam dalej nawet łapę wcisnąć -
także od strony zdemontowanego schowka) i przydałby się jakiś najlepiej film
instruktażowy co dalej.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.20 20:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe
- 2024-11-07 Pytanie o transformator do dzwonka
- 2024-11-07 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-07 międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- 2024-11-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-11-07 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=