  • 21. Data: 2010-05-20 15:54:20
    Temat: Re: Focus 1.8 TDCi opinie?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "jarek" <j...@j...pl> wrote in message
    news:ht3esb$c2o$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wez sobie "nowy" brief i bedzie produkcja i rejestracja 2003 :)
    >
    > Jarek
    >

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 5130 (20100519) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Wez sobie tego smiecia wyrzuc raczej..

  • 22. Data: 2010-05-20 16:05:21
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Robert wrote:
    > Helmut twierdzi, że w trasie
    > schodził wg komputera do 4 litrów a ja nie mam podstaw, żeby mu nie
    > wierzyć.
    Sam byłem świadkiem, jak focus kombi z tym silnikiem, mając 4 osoby dorosłe
    i trochę szpargałów na pokładzie utrzymywał średnie spalanie przy 90km/h na
    poziomie 4,3-4,4 litra. Oczywiście wskazania komputera, ale i tak wygląda to
    fajnie

    Pozdrawiam,
    Rev

  • 23. Data: 2010-05-20 17:04:09
    Od: "Feniks" <F...@n...ma.maila>

    Robert wrote:
    > Boję się trochę literki "c" w tym TDCi. Jak
    > te pompowtryski sprawują się w polskich warunkach?

    Tam nie ma pompowtrysków tylko common rail.
    Jeździłem wersją 100KM i z wad mogę wymienić mocne dymienie na czarno przy
    wyższych obrotach pod obciążeniem i bardzo małą moc na najniższych obrotach
    co w połączeniu z opóźnioną reakcją na gaz daje niektórym problem z szybkim
    ruszeniem (trzeba się przyzwyczaić). Jak się tankuje normalne paliwo to
    raczej nie ma się co przejmować układem paliwowym. A poza silnikiem to
    bardzo niewygodne przednie fotele, profil oparcia dopasowany do garbatego.

  • 24. Data: 2010-05-20 17:46:17
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    Użytkownik "jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wez sobie "nowy" brief i bedzie produkcja i rejestracja 2003 :)
    >
    > Jarek

    Nie będzie bo Ford koduje w nr vin rok i m-ąc produkcji ;)

  • 25. Data: 2010-05-20 18:20:13
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Olek" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > moja sugestia jest taka - jeśli to co piszesz jest prawdą (czyli jesteś
    > tego pewien na 100%) to brał bym bez zastanawiania. W Polsce takiego auta
    > dobrze prowadzonego nie kupisz...

    Kupisz. Za c.a. 20 tysięcy Focusa I z 1.8 TDCI z tym przebiegiem, z roku
    2002 - spokojnie, będzie w czym wybierać.
    Inna sprawa, że niewiele dokładając masz Focusa II, a to jest auto wg mnie o
    niebo lepsze.

    Jurand.

  • 26. Data: 2010-05-20 19:48:38
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-05-2010 13:15, PaPi pisze:

    > Znajomemu tez nie przeszkadza ? Jesli nie, to wez pod uwage, ze piszesz
    > miejscu publicznym.

    Nie trolluj.

    M.

  • 27. Data: 2010-05-20 20:19:51
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-05-20 13:30, Robert wrote:

    > identyfikuje. Stereotypy nie biorą się z nikąd. Słowa "szkop" czy
    > "szwab" mają jedynie charakter pogardliwy i uwypuklają niektóre cechy
    > Niemców takie jak na przykład dbanie o nienaganny stan techniczny
    > samochodu.

    No, niezly frajer, podbal o samochod i teraz go chce sprzedac Polakowi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2010-05-20 21:38:11
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
    Wez sobie tego smiecia wyrzuc raczej..

    Sorki, nowo zainstalowane i zapomnialem...

    Jarek

  • 29. Data: 2010-05-20 22:57:32
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    > Co w tych samochodach najczęściej się psuje? Na co zwrócić ewentualnie
    > szczególną uwagę? Zależy mi na spalaniu. Helmut twierdzi, że w trasie
    > schodził wg komputera do 4 litrów a ja nie mam podstaw, żeby mu nie
    > wierzyć. Opłaca się

    mam taki samochod z identycznym silnikiem (wersja kombi)

    na autostradzie spalanie 5,5-6 ltr (130-140)
    na zwyklej drodze nie przekraczajac 90 4,5-5,5

    jesli chodzi o usterki to w moim modelu - a mamy go od nowosci przy 108.000
    km, polecialo kolo pasowe ze sprzeglem na alternatorze,
    koszt 360 zl i to na tyle

    w zawieszeniu nic nie stuka nic nie puka - sprawnosc amortyzatorow bdb,

    mysle ze mozesz kupowac - tylko pamietaj czest wymieniac filtry - powietrze
    i paliwo ze wzgledu na pompowtryskiwacze,

    samochod moge z powodzeniem polecic!

    pozdr.

  • 30. Data: 2010-05-20 23:03:32
    Od: "michal999" <9...@9...com>

    > mysle ze mozesz kupowac - tylko pamietaj czest wymieniac filtry -
    > powietrze
    > i paliwo ze wzgledu na pompowtryskiwacze,

    ze wzgledu na wtryski ;-)) pozdr.