-
11. Data: 2014-09-28 16:03:03
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>
On 27.09.2014 23:28, platformowe głupki wrote:
> pytam Ciebie bo ten chujek mi nie powie,
> z jakiego pdfa liczysz?
M.in.:
http://www.supertex.com/pdf/app_notes/AN-H13.pdf
http://www.supertex.com/pdf/app_notes/AN-H24.pdf
https://www.powerint.com/sites/default/files/product
-docs/an35.pdf
https://www.powerint.com/sites/default/files/PDFFile
s/epr54.pdf
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
-
12. Data: 2014-09-28 19:56:08
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>
On 28.09.2014 00:06, RoMan Mandziejewicz wrote:
>
> Exi?
>
Nie, zastosowanie kolejowe.
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
-
13. Data: 2014-09-28 21:22:00
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Jakub,
Sunday, September 28, 2014, 7:56:08 PM, you wrote:
>> Exi?
> Nie, zastosowanie kolejowe.
No to jeszcze nie wiesz, co to upierdliwe normy...
--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
14. Data: 2014-09-28 21:42:34
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: d...@g...com
użytkownik Jakub Rakus napisał:
> Jest sobie bardzo prostacka przetwornica flyback zrobiona na 555
Sa przetwornice viper12 i wyzsze, zrobione jak bozia kazala, co
ma 555 lepszego od kostki za 2PLN, dlaczego dziadujesz?
-
15. Data: 2014-09-28 22:26:48
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>
On 28.09.2014 21:22, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Jakub,
>
> Sunday, September 28, 2014, 7:56:08 PM, you wrote:
>
>>> Exi?
>> Nie, zastosowanie kolejowe.
>
> No to jeszcze nie wiesz, co to upierdliwe normy...
>
Czy ja wiem, każda branża ma swoje upierdliwości. Na przykład jeśli
chodzi o COKOLWIEK kolejowego to od niedawna mamy TSI czyli tzw.
specyfikacje interoperacyjności, które wprowadzają pierdylion dziwnych
wymogów, w tym konieczność badań i wystawienia papierków przez
zewnętrzne instytucje, co oczywiście wiąże się z grubymi $$$.
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
-
16. Data: 2014-09-28 22:30:40
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>
On 28.09.2014 21:42, d...@g...com wrote:
> użytkownik Jakub Rakus napisał:
>> Jest sobie bardzo prostacka przetwornica flyback zrobiona na 555
>
>
> Sa przetwornice viper12 i wyzsze, zrobione jak bozia kazala, co
> ma 555 lepszego od kostki za 2PLN, dlaczego dziadujesz?
>
Ja nie dziaduje, na 555 było zrobione x lat temu (zapewne na tyle dawno,
że wtedy jeszcze nie do końca wiedziałem co to elektronika), dlatego
właśnie chcę to zrobić normalnie.
--
Pozdrawiam
Jakub Rakus
-
17. Data: 2014-09-28 23:30:26
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello Jakub,
Sunday, September 28, 2014, 10:26:48 PM, you wrote:
>>>> Exi?
>>> Nie, zastosowanie kolejowe.
>> No to jeszcze nie wiesz, co to upierdliwe normy...
> Czy ja wiem, każda branża ma swoje upierdliwości.
Nie ma nic bardziej upierdliwego od Exi (atmosfery wybuchowe) :(
[...]
--
Best regards,
RoMan
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
18. Data: 2014-09-29 08:32:51
Temat: Re: Flyback - połączenie wejścia z wyjściem
Od: Michał Smolnik <m...@g...com>
W dniu 28.09.2014 o 23:30, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Jakub,
>
> Sunday, September 28, 2014, 10:26:48 PM, you wrote:
>
>>>>> Exi?
>>>> Nie, zastosowanie kolejowe.
>>> No to jeszcze nie wiesz, co to upierdliwe normy...
>> Czy ja wiem, każda branża ma swoje upierdliwości.
>
> Nie ma nic bardziej upierdliwego od Exi (atmosfery wybuchowe) :(
Robiłem urządzenia na EN50155 (tabor), EN54 (pożarowe), ATEX (wybuchowe).
Moje wnioski są takie, że EN54 jest jednym z bardziej upierdliwych
(mnóstwo szczegółów). ATEX natomiast najtrudniejszy technicznie - zrobić
tak, żeby spełniało normę i jeszcze działało...
Pozdrawiam,
--
Michał