  • 1. Data: 2009-11-24 12:02:22
    Temat: Firebug, nagłówki i flash
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Firebug-iem elegancko mogę monitorować nagłówki każdego request-a
    (odpowiedzi i zapytania). Wykorzystuję jednak flash-a do tzw.
    multiupload-u plików i chciałbym jakoś monitorować to, jak flash wysyła
    pliki. Co się z tym dzieje. Potrzebuję zidentyfikować problem polegający
    na tym, że raz mi załaduje plik, a raz nie.

    Da się jakoś to monitorować? Flash to "ciało obce", ale może jest jakaś
    wtyczka do Firefoksa? Albo do innego przeglądarki.

    --
    Peter

  • 2. Data: 2009-11-24 12:41:50
    Temat: Re: Firebug, nagłówki i flash
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

> [...]
    >
    > Da się jakoś to monitorować? Flash to "ciało obce", ale może jest jakaś
    > wtyczka do Firefoksa? Albo do innego przeglądarki.

    Może HttpFox pomoże?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 3. Data: 2009-11-24 13:04:43
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-11-24 13:02, Peter May napisał(a):
> [...]
    >
    > Da się jakoś to monitorować? Flash to "ciało obce", ale może jest jakaś
    > wtyczka do Firefoksa? Albo do innego przeglądarki.

    wtyczka Live HTTP Headers powinna dać radę - zapytania (i odpowiedzi) z
    flaszowego odtwarzacza youtube'a wyłapuje.

    --
    CZAK

  • 4. Data: 2009-11-24 18:04:38
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Da się jakoś to monitorować?

    A ja w nieświadomości swojej to Firebugiem robiłem zawsze :-))) Widać w nim
    całą komunikację Flasha bo najprawdopodobniej nie jest on ciałem obcym, jak
    sugerujesz, lecz korzysta z frameworka przegladarki do swojej komunikacji.

  • 5. Data: 2009-11-25 10:02:34
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Marek pisze:

> [...]
    > nim całą komunikację Flasha bo najprawdopodobniej nie jest on ciałem
    > obcym, jak sugerujesz, lecz korzysta z frameworka przegladarki do

    Nie da się. Sprawdź czy możesz obejrzeć nagłówki np. w przesyłaniu
    plików "metodą" swfupload i daj znać jak Ci się to uda.

    --
    Peter

  • 6. Data: 2009-11-25 10:03:30
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Chuck pisze:

    > wtyczka Live HTTP Headers powinna dać radę - zapytania (i odpowiedzi) z
    > flaszowego odtwarzacza youtube'a wyłapuje.

    Live HTTP Headers nie daje rady. Spróbuj zrobić upload jakimkolwiek
    "multiupload-em flash-owym".

    --
    Peter

  • 7. Data: 2009-11-25 12:15:28
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Nie da się. Sprawdź czy możesz obejrzeć nagłówki np. w przesyłaniu
    > plików "metodą" swfupload i daj znać jak Ci się to uda.

    Robiłem we Flashu komunikację XMLową w obie strony i to działało. Było widać
    w Firebugu wymianę danych między aplikacjami.Samego uploadu pliku nie
    robiłem aby móc to zweryfikować. Być może z jakiegoś powodu Flash inaczej
    radzi sobie wymianą danych binarnych i tekstowych choć wydaje mi się to
    abstrakcyjne trochę.