  • 81. Data: 2010-12-15 17:13:59
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chętni?)
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    >Bo akurat grzybol to taki nasz odpowiednik scigacza.

    Ale grzybol jest nasz, na wlasnej piersi wyhodowany;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 82. Data: 2010-12-15 17:27:21
    Temat: Re: scigacz.pl (by3o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Tak? To chyba czytamy inne precle, bo ja widzę u Ciebie napinę od
    > pierwszego posta w temacie.

    Krzywo czytasz. Jest tu wielu napinaczy/pieniaczy, ale nie ja. Wyjasnilem
    koledze, ktory IMHO nieslusznie poparl Trwoje argumenty, skad wziela sie
    taka a nie inna postawa precli do sikacza. Tylko tyle wyjasniam, nie
    zaglebiajac sie w powody powstawania takiego stanu rzeczy (ze strony
    sikacza), czy tez sposobow naprawy tego wszystkiego.

    > No właśnie tutaj dochodzimy (chyba nieco mimowolnie) do sedna sprawy.
    > Nawet Ty zauważyłeś, że doszło do zmian. Powiedziałbym nawet że
    > znaczących. Ale mimo to gdy pojawiłem się i tak nie przeszkodziło Ci to
    > chwycić za szabelkę i pognać w szalonej szarży aby raz na zawsze rozprawić
    > się z Bolszewikiem...

    ??? Jaka walka??? O czym Ty mowisz? Odniosles sie w sposob IMHO nieuprzejmy
    do _jeszcze_ uprzejmej wypowiedzi Arniego i tutaj "wyjalem szabelke", ale w
    _tym_ watku nie wysunalem konkretnych zarzutow, nie zbluzgalem nikogo.
    Pozwole sobie pominac aluzje polityczno-geograficzna.

    > Raz jeszcze powtórzę - wyluzuj i zacznij interpretować fakty.

    Jeszcze raz powtorze: jestem wyluzowany i mowie o czym innym niz Ty. Ja
    mowie o tym dlaczego doszlo do spiecia na linii sikacz-precel, skad sie
    wzielo, itd. Moje zajecie stanowiska za Arnim, czy Jacotem nastapilo w
    przeszlosci, niestety bez wiekszego odzewu z reszty grupy (mozna przeciez
    skonfigurowac kf-a, nie czytac itp.), wiec postanowilem tutaj byc mozliwie
    obiektywny.

    > Nareszcie w czymś się zgadzamy. To jakiś postęp. Opowiedz mi teraz więcej
    > o tym olewaniu. Bo rozmawiamy pierwszy raz w życiu i nie bardzo wiem jak
    > mogłem Cię wcześniej olewać, skoro nigdy wcześniej nie dyskutowaliśy...

    Nie napisalem, ze olewales mnie, tylko ze olewasz IMHO rzeczowe
    argumenty/pytania.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 83. Data: 2010-12-15 17:29:20
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Bo akurat grzybol to taki nasz odpowiednik scigacza.

    Tylko jesli chodzi o forme, bo jesli chodzi o tresc to jest daleko wyzej od
    poziomu postow podlinkowanych z sikacza (niekoniecznie postow z forum
    sikacza).

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 84. Data: 2010-12-15 17:59:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Ale grzybol jest nasz, na wlasnej piersi wyhodowany;)

    Patrzcie Państwo, jeszcze kwartał temu grzybol był persona non grata, a
    teraz to nasz własny osobisty... admin, do którego każdy chce się przytulić.

    Czyżby pojawił się jakiś wróg zewnętrzny i natychmiast "wewnętrzne
    konflikty" schodzą na drugi plan?

  • 85. Data: 2010-12-15 19:34:53
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Bartłomiej Kacprzaknapisal

    > Problem jest dawno zdiagnozowany, nie bardzo jest co tutaj rozminiać ;)
    Ale z Twojej dyskusji z Arnim, wydaje sie, ze go nie dostrzegasz.

    Komplementowanie?
    I'm pretty fuckin' far from compliment.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 86. Data: 2010-12-15 21:47:40
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Bartek Kacprzaknapisal

    > Ale z Twojej dyskusji z Arnim, wydaje sie, ze go nie dostrzegasz.

    Każdy kto ma odrobinę inteligencji go dostrzega. Problem polega na
    powszechnym dostępie do netu. Na anonimowości jego użytkowników, a przede
    wszystkim - na poziomie kultury osobistej naszego społeczeństwa jako
    takiego. Zobacz każde większe skupisko Polaków - jedziesz na narty -
    bydło, nad morzem - buractwo, na koncertach też zwierzyniec. Czemu
    internetowcy mieliby być lepsi? To są realne problemy. Jeśli ktoś chce mi
    wmówić, że problemem jest buractwo jednej, czy drugiej grupy użytkowników
    netu, to muszę zaoponować. Bo nawet ten wątek wykazał, że na prostego
    chama można trafić wszędzie, także na preclach.

    Tych problemów nie rozwiąże generalizowanie, wrzucanie wszystkich do
    jednego wora, stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. Czy Arni
    zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie w powyższych kwestiach? Nie
    zauważyłem.

    pozdr,
    Mariusz

  • 87. Data: 2010-12-15 22:01:06
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > odpowiedzialności zbiorowej. Czy Arni zaproponował jakieś sensowne
    > rozwiązanie w powyższych kwestiach? Nie zauważyłem.

    Misiu, Burak to nie tylko ten, który rzuca kurwami. Burak to również taki
    Misiek, który pięknie mówi, kwieciście, lecz mimo wszystko zachowuje się jak
    CHAM jebany. Np. wpierdala się do usenetu z postami z jakiegoś forum,
    których to w usenecie ludzie nie chcą. Cham jebany ładnie i gładko piszący
    nadal jest tylko chujem. Niestety. Problem nie tkwi w buractwie narodu. Tu
    problemem jesteś Ty i Twoich kilku kumpli, którzy wciskają biednym dzieciom
    z sikacza kit o powszechnym dostępie do netu, ten sam kit próbujecie żenić
    tutaj. A prawda jest taka, że po prostu jesteście burakami, którzy za
    wszelką cenę chcą zarobić kasę. Podobne pierdolenie o tej Twojej wyprawie
    zimowej do Hiszpanii - niekomercyjnej. Chuja prawda. Skończy się pewnie tak,
    że ludzie, którzy oddadzą motory Tobie i Twoim kumplom do przewozu busem,
    nigdy ich potem nie zobaczą. A za 2,5 klocka przelecą się do Hiszpanii.
    Próbujesz oceniać innych a sam jesteś burakiem. Jak to wytłumaczysz? Szukasz
    chamstwa na preclach? My tu tak gadamy. W większości. Bo jesteśmy facetami.
    Nie pedałami. Przeszkadzam Ci? To wypierdalaj! Żegnam...

    --
    Grzybol

  • 88. Data: 2010-12-15 22:05:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 15 Dec 2010 21:47:40 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

> [...]
    > jednego wora, stosowanie odpowiedzialności zbiorowej. Czy Arni
    > zaproponował jakieś sensowne rozwiązanie w powyższych kwestiach? Nie

    czy na forum ścigacz.pl jest informacja o tym, że wpisy idą na news://
    p;.rec.motocykle ? czy użytkownicy "foruma" są poinformowani co to jest
    Usenet. IMHO nie. Więc "właściciel" ścigacz.pl czyli Ty Lovtza masz
    problem. I to Ty odpowiadasz za wszystko co przepływa przez Twoje forum
    na usenet.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 89. Data: 2010-12-15 22:15:03
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Tylko jesli chodzi o forme, bo jesli chodzi o tresc to jest daleko wyzej od
    > poziomu postow podlinkowanych z sikacza (niekoniecznie postow z forum
    > sikacza).

    Będziesz się trzymał jak pijany płota tych archiwalnych postów, których
    podłoże już sobie wyjaśnialiśmy? Normalnie jakbym słuchał o wywoływaniu
    sztucznej mgły w Smoleńsku i dobijaniu rannych... ;) Litości..

  • 90. Data: 2010-12-15 22:32:48
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    mastinapisal

    > czy na forum Ĺ&#65533;cigacz.pl jest informacja o tym, Ĺźe wpisy idÄ&#65533;
    na news://
    > p;.rec.motocykle ? czy uĹźytkownicy "foruma" sÄ&#65533; poinformowani co to
    jest
    > Usenet. IMHO nie. WiÄ&#65533;c "wĹ&#65533;aĹ&#65533;ciciel"
    Ĺ&#65533;cigacz.pl czyli Ty Lovtza masz
    > problem. I to Ty odpowiadasz za wszystko co przepĹ&#65533;ywa przez Twoje
    forum
    > na usenet.

    Na prawdę masz dziwne wyobrażenie o świecie w jakim żyjesz. Czytnik grup
    dyskusyjnych (konkretnie tej jednej, pl.rec.motocykle) adresowany jest do
    osób, które wiedzą co to jest i jak z niego korzystać. Dlatego nie ma
    specjalnych wyjaśnień.

    Nawet gdyby były takie wyjaśnienia - nie opanowałyby tych, którzy chcą
    przyburaczyć. Dowód? Na każdym forum są regulaminy i informacje jak z nich
    korzystać. I co? Wszędzie są aniołki. Przykładem tego, że decyduje
    "czynnik ludzki", a nie zabezpieczenia czy wyjaśnienia są chociażby
    precle, gdzie też trafiają się chamy i buraki, mimo, że wiedzą jak
    korzystać z Usnetu. No chyba, że chcesz mnie przekonać, że taki Ivam czy
    Grzygol nie mają pojęcia gdzie i co piszą...

    Co do odpowiedzialności. Twoje stwierdzenie jest absurdalne. Na każdym
    forum, (w tym także w usnecie) dostawca narzędzia nie odpowiada za
    zamieszczane za jego pomocą treści! Gdyby tak było Onet, Interia, czy inni
    operatorzy for internetowych nie wychodziliby by z sądu będąc oskarżonymi
    o głupotę swoich userów. Przytoczę przykład np. z Gazeta.pl z którego
    korzysta część użytkowników pl.rec.motocykle. Pod forum stoi ja wół:

    "Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za
    treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby
    zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra
    osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub
    cywilną. Regulamin."

    Wiem, że się powtarzam, ale wyluzujcie w końcu ;)

    Pozdrawiam,
    Mariusz