    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Fenomen VW T4
    Date: Sat, 7 Apr 2018 12:52:12 +0200

    Skąd się bierze popularność i poziom cen VW T4 w wersajch osobowych?
    Czy są jakoś szczególnie niezawodne?

    Z tego co widzę, korodują jak każde inne nastoletnie auto, wyposażone są
    raczej ubogo, jeżdżą jak dostawczak (testowałem osobiście). Fotele dla
    pasażerów mają raczej kiepkskie, zwłaszcza wersja Caravelle.

    Mimo to są całe kluby i grupy FB miłośników tego modelu, a ich ceny
    przekraczają o dobre 50% ceny innych vanów osobowych.
    Kto objaśni mi ten fenomen - są tu jacyś posiadacze?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl