    From: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Fazer dla początkującego z sercem.
    Date: Mon, 7 Feb 2011 23:22:33 +0000 (UTC)

    Witam. Mam mały dylemat, szukam czegoś na pierwsze moto, zastanawiałem się
    nad CB 500, albo Suzuki GS ale padło na Yamahe Fazer 600. Dlaczego Fazer??
    a no dlatego, że akurat mój kuzyn chce sprzedać i to sprawdzona maszyna w
    bardzo dobrym stanie, prawdziwa okazja za dobrą cenę. Pytanie czy
    skorzystać? jestem w stanie garnąc te 98KM czy to się mija z celem...? Nie
    zamierzam osiągać kosmicznych prędkości czy też szaleć jak sztan po prostu
    chce pośmigać raz po raz odkręcając na prostej, to wszystko. Do tej pory
    miałem jakieś tam komarki, jawke 50 i ETZ 251. Ogólnie zawsze na czymś się
    tam jeździło nie jestem jakimś rozpieszczonym bachorem z miasta jednak
    czuje troch respekt. Fazerek z 2000 roku po wymianie opon, w złoto
    czarnym kolorze i bardzo ładnym stanie po znajomości za 6tys zł.

    Pozdro