  • 1. Data: 2010-06-03 20:05:02
    Temat: Fazer FZS600 - lagi
    Od: "=Mich=" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Pacjent - Fazer 600 2001r.
    Zauważyłem, ze jedna z lag zaczęła popuszczać ;). Ok trzeba zmienić
    uszczelniacze.
    Poczytam pogadam ze znajomym, zrobimy.
    Niestety, niepokoi mnie jedna rzecz, nieciekawie wyglada to "coś" co
    zaznaczyłem na obrazku.
    Przez nieciekawie rozumiem popekanie i jakby lekka korozja.
    Wmieniac/olac ? Jak to sie nazywa, gdzie można kupic?
    Obrazek: http://83.18.87.10/allegro/lagi.jpg

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-03 20:40:42
    Temat: Re: Fazer FZS600 - lagi
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-06-03 22:05, =Mich= pisze:
> [...]
    > zaznaczyłem na obrazku.
    > Przez nieciekawie rozumiem popekanie i jakby lekka korozja.

    Wymienic jesli zalezy Ci na estetyce, olac jesli Ci to nie przeszkadza.
    Ewentualnie zdemontowac, wyrzucic i zapomniec.

    > Jak to sie nazywa, gdzie można kupic?

    oryginaly w serwisie, zamienniki w kazdym sklepie typu Larsson, Klasa,
    Louis itp.

    > Obrazek: http://83.18.87.10/allegro/lagi.jpg

    Tak naprawde to te oslonki spelniaja glownie role estetyczna. Niby
    chronia lagi przed uderzeniami kamykow, piasku itp. ale w praktyce to
    glownie maja (watpliwa) role ozdobna.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-06-03 20:47:14
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "=Mich=" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Przez nieciekawie rozumiem popekanie i jakby lekka korozja.
    > Wmieniac/olac ? Jak to sie nazywa, gdzie można kupic?
    > Obrazek: http://83.18.87.10/allegro/lagi.jpg

    Chodzi Ci o to czarne czy o lage dolna? Bo na ladze jest takie podciecie, na
    szerokosc srubokreta - tak mniej wiecej (chyba, zeby bylo wygodnie
    uszczelniacz wyjac). Korozja jesli wystepuje wewnatrz to nie za dobrze, a
    jesli z zewnatrz to olej to, ew. wyczysc. Zrob lepsza fote tego pekniecia.

    Jesli o to czarne to mowa o oslonie lagi. Uzywki nie kupisz. Nowka na
    bikebandit kosztuje kolo 5$.
    Nr czesci wg. yamahy:
    4PU-2331G-00-00
    Nr czesci wg. bikebandit:
    285233-001

    Link do tej czesci:
    http://www.bikebandit.com/search-products?q=4PU+2331
    G+00+00&ch=0&sc=0&v=0

    Link do schematu (akurat do t'cata, ale ta czesc akurat jest taka sama -
    element nr 44):
    http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycles/1998-ya
    maha-motorcycle-yzf600rk-front-fork/o/m8983sch115619

    Ja bym uderzyl do dealera/serwisu yamahy. W mojej okolicy koles ma ceny
    zaskakujaco zblizone do zachodnich (mniej wiecej 10% wiecej+przelicznik euro
    raz lepszy, raz gorszy).

    --
    pzdr:
    Ivam